Onko jollakin samanlaista natinaa koelaudassa. Tuntuu tulevan ihan siitä keskeltä. Jostain ilmasuulakkeen takaa. Kun painaa reunaa niin häviää hetkeksi.
Toinen juttu, mistä olette ottaneet subbarille äänen?
Subbari on tuommoinen Infinity Basslink. Jos saisi vihdoinkin sen asennettua tähän pirssiin. Se syö sisälle myös kaiutinlinjaista signaalia.
Penkin alta vahvistimesta?
Janne
Natina koelaudassa, subbarin kytkentä
Natina koelaudassa, subbarin kytkentä
Janne
9-3 Vector -08 AT Sport Combi 1.9Tid
9-3 Vector -08 AT Sport Combi 1.9Tid
-
- Matalapaineturbo
Re: Natina koelaudassa, subbarin kytkentä
Natina 9-3 normaalia.
Monet moittivat mallin (natina) laatua.
Ei yleensä 9-5 ongelma.
Monet moittivat mallin (natina) laatua.

Ei yleensä 9-5 ongelma.
Paikat Turboo!
Juu kaikilla nuo tuntuu natisevat vähän joka paikasta. Itse kyllästyin natinoihin toissa kesänä ja tein sellaisen rumban ettei vieläkään natise muualta kuin taustapeilistä vähän koska sitä en huomannut hoitaa kuntoon. Eli siis penkit rasvasin ja suihkin noihin ohjaamon muovirakoihin joka paikkaan silikonispraytä.
Suihkitko ihan irroittamatta kojelautaa tai muutakaan? Ei tuo oma SC juuri mistään natise, mutta eipä ennaltaehkäisykään pahitteeksi olisi kun kerta noin pitkä vaikutus.Eemil93ss kirjoitti:Juu kaikilla nuo tuntuu natisevat vähän joka paikasta. Itse kyllästyin natinoihin toissa kesänä ja tein sellaisen rumban ettei vieläkään natise muualta kuin taustapeilistä vähän koska sitä en huomannut hoitaa kuntoon. Eli siis penkit rasvasin ja suihkin noihin ohjaamon muovirakoihin joka paikkaan silikonispraytä.
9-3 SC 1.8t M5 -08 "BioPower stage1"
-
- Matalapaineturbo
Yleensä n. pari pulloa silikonia riittää natinoihin. Ei kyllä saisi kuulua Saabin huoltotoimenpiteisiin! 
Riesa pitäisi olla muiden kun laatuauton ominaisuus.

Riesa pitäisi olla muiden kun laatuauton ominaisuus.
Paikat Turboo!
Juu en irroitellut mitään. Kyllä se silikoni liukkaana hyvin asettuu sinne minne pitää. Toisessa kädessä liina jolla ohjaa sitä kannusta tulevaa pilliä rakoihin ja putsaa ylimääräiset heti pois. Ehdottomasti vaivan arvoinen temppu. Samalla sitten sillä silikonilla käsittelet turvavyötkin niin tulee niistäkin uudenveroiset.zenga kirjoitti:Suihkitko ihan irroittamatta kojelautaa tai muutakaan? Ei tuo oma SC juuri mistään natise, mutta eipä ennaltaehkäisykään pahitteeksi olisi kun kerta noin pitkä vaikutus.Eemil93ss kirjoitti:Juu kaikilla nuo tuntuu natisevat vähän joka paikasta. Itse kyllästyin natinoihin toissa kesänä ja tein sellaisen rumban ettei vieläkään natise muualta kuin taustapeilistä vähän koska sitä en huomannut hoitaa kuntoon. Eli siis penkit rasvasin ja suihkin noihin ohjaamon muovirakoihin joka paikkaan silikonispraytä.
Edit: Sen verran vielä, että ei mulla kyllä mennyt silikonia edes yhtä pulloa ja vedin kojelaudan lisäksi kaikki ovetkin. Juuri samaisella pullolla viikko sitten suihkin ovien tiivisteet.