nalleolut kirjoitti:kävin ihan parturissa. viimeksi vieraillu joskus ennen armeija aikaa. eli melkein 20v sitten.
turhaa rahanmenoa tuollainen, 10e koneella kyllä pystyy ajamaan itse jos osaa peruuttaa autolla peileistä katsoen ja kädet taipuu.
jos saabismi on sairaus niin se on mieli sairauteni
b202+b212 5d bj92, b202 bj88 3d+2d, bj89 202 3d + 5d kjetkat, bj83 gli, pobeda, volga22+24u,scottsdale,lada 2107i,vagoneer73,mb123td,isuzukb4wd,kawa100g7,fo-dexta
nyt vähän naurattaa. tuol liikentees kun tulee aika paljon oltua niin ole huomannut että aika usein edellä ajavan nopeus hidastuu jos tulee katuvaloja, kaarteita, risteys alueita vaikka nopeus rajoitus ei muutu miksikään. aika usein tälläinen auto on ollut merkiltään tojota tms. ja mä olen luullut että kuskit ei vain osaa käyttää vakionopeuden säädintä. no tänään kuulin että harvassa niissä on edes moista kapistusta.. mä olin että mitä W..
Jos kuski ei ole joku tollo, niin ajotapaa kutsutaan ennakoivaksi ajoksi, jossa vältytään monelta vaaratilanteelta. Joskin 250 km/h. on joskus tullut ennakoitua nopeammin vastaan.
Täytynee koputtaa päätään, kun 2 miljoonaa kilometriä takana ilman mälliä, jos ralli kaatoja ei lasketa.
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
^^^ Ite myös huomannut tämän että kun ajelet k-autolla tuola maakunnassa taajama-alueiden ulkopuolella ihan pääväylillä niin, kun ollaan pimeällä mettä taipaleella (suoraa tietä tyyliin joku 50km) esim talvella on edellä menevän nopeus max. 65kmh ja sit kun tulee n. Kilsan mittanen risteysalue tms. Nopeus nousee 90kmh ja heti kun katuvalot loppuu niin nopeus 65kmh!!
Vähän kun ikää karttuu, niin huomaa, että oma ajotapa muuttuu varsinkin jos pimeänäkö heikkenee.
Mutta se ei muuta tosi asiaa, että on 2,5 miljoonaa autoa, joista puolet pitäisi pitää tallissa kuskiensa takia.
voi olla että huomenna kaduttaa mutta sa´non että periaatteessa suomalaiset osaa ajaa hyvin (tai no ainakinkin kuin laki määrää) teillä autoa.
mut kaikki vaara tilanteet mitä on tullut o. ..no piip piip piip kuskien piip. ja vielä piip. ttu. se vilkku ole säästä mistä varten.
booster kirjoitti:nabgaatttori missä näkyy nopeus helevetin isoilla kirjaimilla joka autoon pakolliseksi.
ja vakionepeuksen säädin huoh..
booster kirjoitti:voi olla että huomenna kaduttaa mutta sa´non että periaatteessa suomalaiset osaa ajaa hyvin (tai no ainakinkin kuin laki määrää) teillä autoa.
mut kaikki vaara tilanteet mitä on tullut o. ..no piip piip piip kuskien piip. ja vielä piip. ttu. se vilkku ole säästä mistä varten.
Oli katkohöpötyskeikka täällä meidän nurkilla. Naurattaa se että tällä kertaa se oli niin kaukana ettei kuulunut meille asti.
Radiokanavan saa valittua, mutta perhana kun kotonakaan ei saa olla rauhassa. Pitää kai muuttaa pois keskustasta. Kesällä, tuossa melkein ikkunan alta kuulin "jou", "uuhh", "ou jee","sokka irti" ja itsekehua ym. yhtä älykästä vaikka lähes juoksin autosta sisälle. Erikoista että se räppäri jolla on vähiten sanottavaa, on suosituin.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.