No niin tuli vaihdettua vaijeri aikaa meni 2.5h ulkosalla -8 pakkasessa, taskulampun ja kaverin kera. Nyt näyttäisi toimivan ,mutta paljonko tuossa kytkinpolkimessa tulee olla pelivaraa? tällä hetkellä poljin on aika kovan tuntuinen ja löysää siinä ei ole juurikaan ole.
siinä poljinasetelmassa oli sellainen säätöpultti onko sillä mikä tarkoitus? ja myös huomasin ,että kytkinpolkimen alla oli jokin tunnistin joka oli rikki siihen tuli pari johtoa onko tämä tärkeä?
saab ng900 - kytkin
Re: saab ng900 - kytkin
Saattaapi liittyä vakionopeudensäätimeen, jos autossasi sellainen pitäisi olla. Samannäköinen tökkeli on myös jarrupolkimen alla ja vilkkuviiksessä pitäisi olla cruisen kytkin.
Re: saab ng900 - kytkin
juu cruise löytyy kyllä ,mutta ei ole toiminut ollenkaan missään vaiheessa. entä sitten tuo polkimen vapaa liike paljonko sitä pitäisi olla? se varmaan säädetään siitä pultista mikä on siinä poljinasetelmassa. kiitoksia kaikille vastauksista tämä on kyllä hyvä paikka täältä löytyy aina asiallisia ja toimivia vastauksia. 

Re: saab ng900 - kytkin
Itellä oli samaa ongelmaa että meinasi olla liian kireällä tuo vaijeri. Säädin sitten sitä pulttia polkimen edessä(etäisyyden säätö), että poljin nousisi ylemmäksi, ja sain tällä tavoin välystä polkimeen. Mutta ymmärtääkseni automaattisäädöllä oleva vaijeri ei vaadi tuohon koskemista ?
Ex Og 9-3 2.3 Aero 2000
Ex 9-3 TiDs SC, Ex 9000 -93 2,3T x2, Ex Og900 x2, Ex Ng900 2.0T
#4911
Ex 9-3 TiDs SC, Ex 9000 -93 2,3T x2, Ex Og900 x2, Ex Ng900 2.0T
#4911