JA arvasin että saan siitä kritiikkiä...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Se on yksi moottorin tukikumeista (tai -tyynyistä). Ne vaihdettiin samalla, koska moottori ja vaihteisto "eli" kovissa kiihdytyksissä ja jarrutuksissa. Mitäpä hyötyä sitä olisi tehoista, kun moottori ja vaihdelaatikko "elävät" niin, että tuntuu tosi "ilkeältä" kiihdytellä ja jarrutella.peinu kirjoitti:Mikä toi messinkinen pyörylä on noissa kuvissa?
Niin, siis oikeaan takakulmaanJanMac kirjoitti:Mikä muuten on käynyt vasempaan taka/ylä nurkkaan? Kohtalainen lommo, autotallin ovi?Kateellinen perässähiihtäjä?
laitettiinko sinne uudet samanlaiset vai onks ne jotkut erikois jutut ?Turbo Sensonic kirjoitti:Se on yksi moottorin tukikumeista (tai -tyynyistä). Ne vaihdettiin samalla, koska moottori ja vaihteisto "eli" kovissa kiihdytyksissä ja jarrutuksissa. Mitäpä hyötyä sitä olisi tehoista, kun moottori ja vaihdelaatikko "elävät" niin, että tuntuu tosi "ilkeältä" kiihdytellä ja jarrutella.peinu kirjoitti:Mikä toi messinkinen pyörylä on noissa kuvissa?
Nyt kun noi tukikumit on vaihdettu, niin eivätpä enää romut liiku kiihdytettäessä ja jarrutettaessa, vaan tuntuu tosi napakalta
Ei noihin NG900/OG9-3:iin saa mitään "erikoisia" moottorin tukityynyjä, eli tavalliset ne on. Autolla on kuitenkin ajettu jo 183000 km, joten oli noi sekä puslat että moottorin tukityynyt melko kuluneita. Nyt auto tuntuu ihan hyvältä moottorin tukkoisuutta lukuunottamatta.pade900 kirjoitti:laitettiinko sinne uudet samanlaiset vai onks ne jotkut erikois jutut ?
Millä toi sitten suoristettaisiin? Liimalla ja "imukupilla" vai hitsaamalla peltiin "koukku" ja sitten vetämällä lommo suoraksi?kallek kirjoitti:Kyllä se ihan vedetään niin suoraksi kuin mahdollista, vaikea paikka muuten suoristaa kun ei pääse takaa millään oikeen käsiksi.
Aha, no tossa mun työpaikan vieressä olis yksi autopeltikorjaamo. Täytyy katsoa, että käviskö sieltä kysymässä asiaa, jos se alkaa tulevaisuudessa vaivaamaan päätänikallek kirjoitti:Hitsataan "rautalanganpätkiä" muutama kiinni joita vetelemällä saadaan se suht suoraksi, ei tarvii paljon tinailla sen jälkeen.