Kaasupolkimen kalibrointi, tehot hukassa!

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
jlatomaa
"Tuplakaasari"
Viestit: 79
Liittynyt: Ti Loka 03, 2006 08:41
Paikkakunta: Tampere

Re: Kaasupolkimen kalibrointi, tehot hukassa! --> Jarruongelmaa

Viesti Kirjoittaja jlatomaa »

Mielenkiintoinen on tuo jarruongelmani...

Jarrutehostin ja pääsylinteri siis käytetty pois ja tiivistetty tehostimen tulipellin puoleinen tiiviste. Sen takaisin asennuksen jälkeen jarrupoljin jäi syvemmälle kuin aiemmin. Jarruvalokatkaisimen ja polkimen väliin jäi 1 cm rako...

Ilmattu on monellakin metodilla, ainoastaan satuloiden kautta syöttämistä en ole kokeillut, vielä.

Poljin on kova mutta kun auton käynnistää niin menee pohjaan. Kun auto käy ja alipaineletku tehostimesta on irti, poljin on taas kova. Kun letkun laittaa auton käydessä takaisin menee taas poljin pohjaan..

Mikä ihme tuohon tehostimeen meni?
9-5 Sedan SE 2.3tA MY00
9-5 Wagon 2.3t MY00
9000 CSE 2.0t MY96 (Myyty...)
9000 CD 2.0t MY89 (Myyty...)
Vastaa Viestiin