Rajoituksista en tiedä mut vasta vuodesta 2002 muistaakseni piti vasta katsastuksessa mitata päästöt. Voi olla osavaltio kohtainen juttu.jcarlson kirjoitti:Luulisi, ettei saasteasiat ole ongelma, jenkeissähän on ollut eurooppaakin tiukemmat päästörajoitukset, ja katti on ollut siellä käytössä jo pitkään..
Auto USA:sta
Saab 93 205Hp Jenkkimalli!!!!!
*MYYNNISSÄ*
*MYYNNISSÄ*
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Tämä on sinänsä mielenkiinoista.
OG 900 cabbet on USA:ssa järjestään tasoa 1500 - 5000 dollaria. Näyttelyvoittaja taisi olla 7000. Kuvaa lähinnä veron yms. merkitystä.
Tässä tapauksessa on hyvää se, että asiamiehenä on paikallinen asiantuntija, jolla on itselläänkin cabbe ja tietää mahdolliset obgelmat. Mitäs härnäsi, nyt joutuu konttaamaan auton alla
Auto sijaitsee Michiganissa, joten satama olisi sitten itärannikolla, jos puuhaan kannattaa yleensä lähteä. Auton kunto ratkaisee myös. Ruoste onsiellä onglema, koska suolaa kylvetään siellä maan malliin eli kauheasti.
Romua ei kannata sieltä tuoa, mutta katsotaan...onhan se joulukin tulossa, jos vaikka vaimo ostaisi joululahjaksi ......
The only differnce between men and boys is the price of their toys.....
Kieltää ei voi, ettenkö olisi sieluani menettänyt koeajon yhteydessä.
OG 900 cabbet on USA:ssa järjestään tasoa 1500 - 5000 dollaria. Näyttelyvoittaja taisi olla 7000. Kuvaa lähinnä veron yms. merkitystä.
Tässä tapauksessa on hyvää se, että asiamiehenä on paikallinen asiantuntija, jolla on itselläänkin cabbe ja tietää mahdolliset obgelmat. Mitäs härnäsi, nyt joutuu konttaamaan auton alla

Auto sijaitsee Michiganissa, joten satama olisi sitten itärannikolla, jos puuhaan kannattaa yleensä lähteä. Auton kunto ratkaisee myös. Ruoste onsiellä onglema, koska suolaa kylvetään siellä maan malliin eli kauheasti.
Romua ei kannata sieltä tuoa, mutta katsotaan...onhan se joulukin tulossa, jos vaikka vaimo ostaisi joululahjaksi ......

The only differnce between men and boys is the price of their toys.....
Kieltää ei voi, ettenkö olisi sieluani menettänyt koeajon yhteydessä.
Jenkeissä verot lisätään jälkikäteen hintaan myöskin tulee muita maksuja siihen päälle. Mutta ainahan myyjän kanssa voi sopia sopivan hinnan kuittiin
! Myös saa yleensä reilun alennuksen jos lyö tukun taaloja suoraan myyjän kouraan. Jenkeille yli 100 000 mailia ajetut autot on valmista romiskamaa kun täällähän toi määrä on vasta sisäänajettu.

Saab 93 205Hp Jenkkimalli!!!!!
*MYYNNISSÄ*
*MYYNNISSÄ*
Lykkyä pyttyyn.. Toivottavasti tuo 32% rankaisu ei ole liian suuri unelmasi toteutumiselle..
Sitä lähinnä meinasin sillä järjettömyydellä - homma ei ole samoissa hinnoissa, kuin euroautojen suhteen. :-(
Sitä lähinnä meinasin sillä järjettömyydellä - homma ei ole samoissa hinnoissa, kuin euroautojen suhteen. :-(
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Kannattaa myös muistaa, että dollarit on parasta aikaa halpaa. Ihmiset menevät Euroopasta (myös Suomesta) USA:aan jopa ostamaan joululahjoja, kun tuo euron kurssi on nyt hyvä.Jope kirjoitti:Lykkyä pyttyyn.. Toivottavasti tuo 32% rankaisu ei ole liian suuri unelmasi toteutumiselle..
Sitä lähinnä meinasin sillä järjettömyydellä - homma ei ole samoissa hinnoissa, kuin euroautojen suhteen.
SSAero
Jos Kaliforniasta hakee, tulee maailman tiukimmin rajoitetusta (autojen päästöjen suhteen) (osa)valtiosta, joten on takuuvarmasti läpihuutojuttu noiden päästöjen suhteen. Kaliforniassa joutuu maksamaan uusiin autoihin jotkin puhdistuslaitteet (vrt. muu yhdysvallat) ja jenkkiautot ovat niiden johdosta myös hieman tehottomampia kuin muualla.Saab93 kirjoitti:Rajoituksista en tiedä mut vasta vuodesta 2002 muistaakseni piti vasta katsastuksessa mitata päästöt. Voi olla osavaltio kohtainen juttu.jcarlson kirjoitti:Luulisi, ettei saasteasiat ole ongelma, jenkeissähän on ollut eurooppaakin tiukemmat päästörajoitukset, ja katti on ollut siellä käytössä jo pitkään..