Automaatti luistaa VAI turpo ongelma fcod 4357

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
SAABpaaja
"Turbo"
Viestit: 225
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 17:19
Paikkakunta: lpr

Re: Automaatti luistaa VAI turpo ongelma fcod 4357

Viesti Kirjoittaja SAABpaaja »

On saatu turbo vaihdettua tehdasuuteen Garrettiin pienien jälkioireiden saattelemana.
Koeajolla kiihdyttäessä vikakoodit 1260, 1251 ja 1231, pajalla hetken räplättyä
kaasuläppäkoteloa uusi yritys ja sama tulos.
Huoltaja kävi ehdottelemaan josko pitäisi vaihtaa läppäkotelo, no hissukseen kevyellä pintakaasulla kotiin ihmettelemään ja tutkimaan, meinasin että ei tuo läppäkotelon vaihto paha juttu ole sen verran edullisesti selvis tuosta turbon vaihdosta.

Foorumilla seikkaillessa etsien kohtalotovereita törmäsin tuohon ja
eiku konepelti ylös ja räpläämään.
http://www.youtube.com/watch?v=wr_CmGp2 ... re=related
Tuohan siellä oli vikana ja nyt toimii (toistaiseksi) ja ei anna vikakoodeja kiihdyttäessä eikä tyhjäkäynti temppuile.
En tiedä missä vaiheessa mennyt kaasuläppäkotelo mekaanisesti limp home tilaan,
olisko tuo jousi luiskahtanut sitä putsatessa vai voiko se mennä muutenkin, viisaammat tietää.....

Joo ja tuo luistava automaattilaatikko korjaantu samalla :oops: :oops: harva korjaa laatikon turbon vaihtamalla :lol:
Tuo laatikon korjaus on lähes verrattavissa siihen kun gynekologi vaihto ammattia ja rupes maalariksi: ensimmäisellä keikallaan maalas eteisen katon postiluukun kautta kun ei muistanut ottaa avaimia mukaan.

Ja Kiitoksia MidnightBluelle teknisestä konsultaatiosta ja ooppera kaupunkiin uudesta turbosta.
suapas
"Hölösuu"
Viestit: 1711
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 16:30
Paikkakunta: savonlinna

Re: Automaatti luistaa VAI turpo ongelma fcod 4357

Viesti Kirjoittaja suapas »

Juu ei kestä ja hienoa ko vehkeet taas pelaa :) Vähän jännittää miten toi meikän rojektin tomaatti pelittää. Luulis ainakin, ko siihenkin tulee uusi puhallin.... :wink:
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
Vastaa Viestiin