???? Minkä kumman takiaVaihda pinnapultit pois ja korvaa ne pyöränpulteilla, jolloin pääset muttereista eroon.

Karjay kirjoitti:
OG-satkujen vanneasiassa taivun kyllä noiden 16" Aero ja Super Aero -vanteiden kannalle. Nuo kolmipuolaiset vanteet on Saabin tavaramerkki, ja kaiken lisäksi mielestäni muutenkin upean näköisiä satkujen alla. Esimerkki tuotteesta, jossa muoto on niin jengoillaan, että sen näyttävyyttä ei ajan hammas juurikaan nakerra.
Kuka tykkää mistäkin mutta mun makuun satkun vakiojarrut näyttää jo turhan pieniltä 17" vanteiden sisällä, ja vanteet taas turhan isoilta autoon.jsuomi kirjoitti:Aerot ois nätti 16 tuumanen on liian pieni ja sitä ei saa 17 tuumasena ja jos saiski se ois liian raskaan näkönen matalaprofiilirenkaille. Sit vielä ne peittää jarrut kyl meinaan jos levyt kiiltää ja satulat on maalattu ne pitäis näkyy. Talvivanteiks vois ottaa aero vanteet, mut ei super-aeroja.
Siit on se käytännön etu et saa enemmän likkoi kyytiin 17tuumasilla ku 16 tuumasilla.qaw kirjoitti: Mitään käytännön hyötyähän ei enää 16" isommista satkussa ole, päinvastoin.
Onneksi ei ole ollut vielä tarvetta autolla metsästää naaraita. Eräs "kaveri" aikanaan siirtyi Saabista (OG900 Aero) Sierraan (mikälie vaparipaska), kun Saabilla ei saa naisia mutta Sierralla kuulemma saa...jsuomi kirjoitti:Siit on se käytännön etu et saa enemmän likkoi kyytiin 17tuumasilla ku 16 tuumasilla.qaw kirjoitti: Mitään käytännön hyötyähän ei enää 16" isommista satkussa ole, päinvastoin.