Tiukimmat vanteet satkuun OG ? kuvia, myös muut ku OG

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Vaihda pinnapultit pois ja korvaa ne pyöränpulteilla, jolloin pääset muttereista eroon.
???? Minkä kumman takia :roll: Kovin on sitäpaitsi hankala operaatiokin.
Aki Peltola #1132
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hene- »

oho
Viimeksi muokannut hene-, To Joulu 23, 2004 14:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hene- »

Karjay kirjoitti:
OG-satkujen vanneasiassa taivun kyllä noiden 16" Aero ja Super Aero -vanteiden kannalle. Nuo kolmipuolaiset vanteet on Saabin tavaramerkki, ja kaiken lisäksi mielestäni muutenkin upean näköisiä satkujen alla. Esimerkki tuotteesta, jossa muoto on niin jengoillaan, että sen näyttävyyttä ei ajan hammas juurikaan nakerra.

Yhdyn samaan, eli 16" Aero tai Super Aero -vanteet ovat parhaat OGsatkun alle. Antavat saabille todella hienon "lookin". Ja vanteet näyttävät hyvältä tänään ja vielä 10vuodenkin päästä.
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
TjK
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:43
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja TjK »

Pulttijaosta.. Tuossa taannoin kävin kauppaa ruotsalaisesta tonnarista, jossa oli 5x110 -jako. Kaveri oli hitsauttanut navoista vanhoja reikiä umpeen ja koneistuttanut sitten napoihin uuden jaon...
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Kyllä, minustakin edelleenki on komeimmat vanteet 16" Super Aerot ja Aerot, niin kuin muutamat tässä onkin sanoneet, jotenkin ne vain sopivat satkuun ja miksei tonnariinkin 8)
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

Aerot ois nätti 16 tuumanen on liian pieni ja sitä ei saa 17 tuumasena ja jos saiski se ois liian raskaan näkönen matalaprofiilirenkaille. Sit vielä ne peittää jarrut kyl meinaan jos levyt kiiltää ja satulat on maalattu ne pitäis näkyy. Talvivanteiks vois ottaa aero vanteet, mut ei super-aeroja.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

jsuomi kirjoitti:Aerot ois nätti 16 tuumanen on liian pieni ja sitä ei saa 17 tuumasena ja jos saiski se ois liian raskaan näkönen matalaprofiilirenkaille. Sit vielä ne peittää jarrut kyl meinaan jos levyt kiiltää ja satulat on maalattu ne pitäis näkyy. Talvivanteiks vois ottaa aero vanteet, mut ei super-aeroja.
Kuka tykkää mistäkin mutta mun makuun satkun vakiojarrut näyttää jo turhan pieniltä 17" vanteiden sisällä, ja vanteet taas turhan isoilta autoon.

Mitään käytännön hyötyähän ei enää 16" isommista satkussa ole, päinvastoin.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Sammy
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Kesä 09, 2003 19:50

Viesti Kirjoittaja Sammy »

Lueskelin jostain kuvastosta, että GB:n tykkivanteita saa yhä, myös 4x108 jaolla ja 17" !!! Ne olis aika tavalla täydelliset OG:n alla...
Hintaa tosin oli muistaakseni lähemmäs 1000€/kpl...
Jos Jumala olisi halunnut ihmisen kuuntelevan stereomusiikkia, hän olisi antanut ihmiselle kaksi korvaa...
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jsuomi »

qaw kirjoitti: Mitään käytännön hyötyähän ei enää 16" isommista satkussa ole, päinvastoin.
Siit on se käytännön etu et saa enemmän likkoi kyytiin 17tuumasilla ku 16 tuumasilla.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
Cruor
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Ma Kesä 02, 2003 18:52
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Cruor »

Siit on se käytännön etu et saa enemmän likkoi kyytiin 17tuumasilla ku 16 tuumasilla.
Jos saabilla yleensä saa likkoja kyytiin niin musta tuntuu et se on yks ja sama onko ne vanteet 17" vai 16" :lol:
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

"se on jannusta kii.." ;)
Aki Peltola #1132
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Joo, ja eikö ne naiset tykkää kun auto kiiltä, on puhdas ja MUSIIKKI kuuluu hyvin 8)
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

jsuomi kirjoitti:
qaw kirjoitti: Mitään käytännön hyötyähän ei enää 16" isommista satkussa ole, päinvastoin.
Siit on se käytännön etu et saa enemmän likkoi kyytiin 17tuumasilla ku 16 tuumasilla.
Onneksi ei ole ollut vielä tarvetta autolla metsästää naaraita. Eräs "kaveri" aikanaan siirtyi Saabista (OG900 Aero) Sierraan (mikälie vaparipaska), kun Saabilla ei saa naisia mutta Sierralla kuulemma saa...

Legendaarista :)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Tietääkö kukaan onko 16" Aeroja tehty vanhalla 114,3 jaolla..? Ei varmaan.. :evil:
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2834
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Ei ole ikäväkyllä :(
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Vastaa Viestiin