JARRUKILPIEN VAIHTO
Re: JARRUKILPIEN VAIHTO
Onko nuo "kurakilvet" edes mitenkään pakollinen varuste ? Onhan esim. moottoripyörissäkin täysin suojaamattomat jarrulevyt edessä ja takana.
Re: JARRUKILPIEN VAIHTO
Jos ne siellä on olleet, niin on. Rikkinäisistä huomauttelevat katsastuksessawesku kirjoitti:Onko nuo "kurakilvet" edes mitenkään pakollinen varuste ? Onhan esim. moottoripyörissäkin täysin suojaamattomat jarrulevyt edessä ja takana.
NG9-3 Aero MY05
Re: JARRUKILPIEN VAIHTO
voisi halpisremppa onnistua vaikka bilteman volvon kilvistä leikkaamalla sopivasti pois ja muutamalla heftillä kiinni vanhoihin jämiin, mustaa maalia päälle niin koreeta tuloo...
-------------
jos vanhat/ uudet sopivat kilvet löytyy ( takakilpi oli 6 vuotta sitten jotain 100 € luokkaa / kpl), niin::
Ei kannata napaa purkaa, koska laakerointi siinä hajoaa, kilpi lähtee kun katkoo turhan peltisilmukan peltisaksilla. ruuveja ei sitten kandee hajottaa koska muuten ei onnistu tämä juttu, pitää vaikka antaa pikkasen "kuumaa takakautta" ja sovinnolla nitkutella ees-sun-taas
eikä saap- mies tietenkään kuiviltaan 
antamalla iskua "akselinpätkän" avulla napalaikan reiän läpi ruuvin kantaan saattaa olla positiivista vaikutusta alkukireyden avaamiseksi.
-------------
jos vanhat/ uudet sopivat kilvet löytyy ( takakilpi oli 6 vuotta sitten jotain 100 € luokkaa / kpl), niin::
Ei kannata napaa purkaa, koska laakerointi siinä hajoaa, kilpi lähtee kun katkoo turhan peltisilmukan peltisaksilla. ruuveja ei sitten kandee hajottaa koska muuten ei onnistu tämä juttu, pitää vaikka antaa pikkasen "kuumaa takakautta" ja sovinnolla nitkutella ees-sun-taas


antamalla iskua "akselinpätkän" avulla napalaikan reiän läpi ruuvin kantaan saattaa olla positiivista vaikutusta alkukireyden avaamiseksi.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00