
Kaivataan apua stereoiden kytkemisessä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Pysykää aiheessa tai luuta lakaisee taas 

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hirsch"
- Viestit: 801
- Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
- Paikkakunta: Lappeenranta
-
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
Wau! Mulla oli joskus vuonna yks ja kaks just samanlainen Panasonic, tulee ihan teiniajat mieleen. Oltiin kovia jätkiä ja painettiin takaveto Lancerilla pitkiä sladeja, siis talvella. Eihän se nyt sentään kuivalla asfaltilla sutinut tai ainakin kartaani paukku uhkaavasti.
Eihän tuon mankan laittaminen niin ihme juttu ole. Virta suoraan akulta, maa jostain läheltä rungosta, heräte vaikka kellon sulakkeelta ja sit vaan kajarin piuhat kii ja nupit kaakkoon. Eiköhän sit rellu räyhää miehekkäästi taas. Eikä aleta veteleen mitään palkokasveja sieraimiin...

Eihän tuon mankan laittaminen niin ihme juttu ole. Virta suoraan akulta, maa jostain läheltä rungosta, heräte vaikka kellon sulakkeelta ja sit vaan kajarin piuhat kii ja nupit kaakkoon. Eiköhän sit rellu räyhää miehekkäästi taas. Eikä aleta veteleen mitään palkokasveja sieraimiin...
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Et tietenkään löydä samanhintaista Saabia.andrelinoge kirjoitti: Jos vertaa 21 GTX:än ajettavuutta vaikkapa 900:seen niin Rellu voittaa helposti. Sanopa mistä saisin yhtä hyvin varustetun saabin 200 eurolla kuin 21:sen.
Renault 21 2.0 GTX -88. Kauko-ohjattu keskuslukitus, sähköikkunat, ohjaustehostin, monipisteruisku, kahdet hyvät renkaat. Ei mitään ruostetta eikä muutenkaan mitään vikaa paitsi korkea mittarilukema. Vain 200 euroa. Tolla hinnalla saisi juuri ja juuri toimivan saabin.
Vanhan rellun osto on sama kun ostaisi windows 98:n. Toimii jos on tuuria, mutta tuotetuki on loppunut ajat sitten


Saabilla on toimiva tuotetuki täällä foorumilla vielä kaksitahtisillakin

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Öööö.... eikös kelloon tule jatkuva virta koko ajan?Saabisti-76 kirjoitti:Virta suoraan akulta, maa jostain läheltä rungosta, heräte vaikka kellon sulakkeelta
Ennemmin vaikka virtalukon takaa se "katkeava" sähkö.
Tai esim. mittarivaloilta. Näin humppakone lähtee soimaan samalla kun väännät ajovalot päälle.

Nyt kun luin näitä viestejä taaksepäin, niin melkein tekisi mieli kertoa, että kytke kaikki soittimen johdot suoraan akun + ja - napoihin ja liitä mukaan vielä vaikkapa joku jakoavain napojen väliinandrelinoge kirjoitti: Kerronpa totuuden Saabista. Saabi on ruostuva iso traktori jonka on varmasti suunnitellut joku 5-vuotias muotoilusta päätellen.



Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
Taitaahan se kello tosiaan koko ajan raksuttaa, he!
Tuli nääs ajatuskatkos.
Olen joskus laittanut sen "muistijohdon" kellolle, et saa tosiaan jatkuvaa virtaa ja asemat säilyy paikoillaan, silloin kun virta on tullut alkuperäisiä johdotuksia pitkin. Auto oli sen verran vanha Sunny, et oli ollut orkkis radiona veivattava versio.


Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Naulan kantaan, pelti ruostuu yleensä vanhemmiten (hyvä hoito vaikeuttaa korrosiota), onhan Saab iso, tilava ainakin. Traktorin vääntö löytyy kyllä, ja tuo 5-vuotias muotoilija on mun makuuni ollut kyllä lapsinero.andrelinoge kirjoitti:Saabi on ruostuva iso traktori jonka on varmasti suunnitellut joku 5-vuotias muotoilusta päätellen. Ehkä varaosat ovat halpoja ja autot helposti korjattavissa kotikonstein mutta muuta positiivista sanomista en juurikaan löydä

Ja jos varaosat ovat halpoja ja korjauskin helppoa, niin autohan on täydellinen? Eikös se näin mene

Ja mitä tulee stereoiden asentamiseen, itse en ole koskaan luottanut valmiisiin piuhoihin, vaan vedän aina kaikki piuhat uusiksi oman makuni mukaan, jos aion nuppimankkaa kummemman laittaa.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Eikös Saabbi ollut ensimmäisiä autoja jota suunniteltiin aerodynaamisiksi, koska samaiselta yhtiöltä sattui joskus tulemaan ulos myös lentokoneita? On tainnut tosiaanki olla tuo 5-vuotias todellinen lapsinero!andrelinoge kirjoitti:
Kerronpa totuuden Saabista. Saabi on ruostuva iso traktori jonka on varmasti suunnitellut joku 5-vuotias muotoilusta päätellen. Ehkä varaosat ovat halpoja ja autot helposti korjattavissa kotikonstein mutta muuta positiivista sanomista en juurikaan löydä. Jos vertaa 21 GTX:än ajettavuutta vaikkapa 900:seen niin Rellu voittaa helposti. Sanopa mistä saisin yhtä hyvin varustetun saabin 200 eurolla kuin 21:sen.
Renault 21 2.0 GTX -88. Kauko-ohjattu keskuslukitus, sähköikkunat, ohjaustehostin, monipisteruisku, kahdet hyvät renkaat. Ei mitään ruostetta eikä muutenkaan mitään vikaa paitsi korkea mittarilukema. Vain 200 euroa. Tolla hinnalla saisi juuri ja juuri toimivan saabin.
Saab 900i -88 keskuslukko, ohjaustehostin,



Noin muuten vaan kysyisin että paljonkohan maksaa tuohon Relluun esim jakopään määräaikaishuolto? Kun muutaman kerran käytää huollossa niin eiköhän niilä rahoilla olisi ostanut jo muutaman Saabin, tai jonkun muun auton jota olisi rempannut itse(olen Esson-baari juttuna kuullut että ei oo Rellut mitään herkkuja korjata).
Turha kai se on tulla Saabbi palstalle Saabbia manaamaan, tietäähän sen millaista vastinetta saa!

900
löytyypä halvemmalla kun toi 10t€Kurko kirjoitti:HMM.Taas näitä tästä hyvä RUOSTEETON auto vain 200€.
![]()
Ja tästä maasta (eikä kyllä oikein muualtakaan) ei ruosteetonta löydä alle 10t€:n.
kysy vaikka msaabilta sai sellaisen 50€



eikä oluut koskaan hitsattu tahi paikkailtu mistään
vain ruostesuojattu kunnolla ja alusta saakka

# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
900
Eikös Saabbi ollut ensimmäisiä autoja jota suunniteltiin aerodynaamisiksi, koska samaiselta yhtiöltä sattui joskus tulemaan ulos myös lentokoneita? On tainnut tosiaanki olla tuo 5-vuotias todellinen lapsinero!
ei ollut ensimmäinen tuuli tunnelissa tutkittu ja valmistettu auto oli finn datsun painoa 640 kg 1200cm koneella liikkui muuten aikas vikkelästi
vaan oli myöskin painonsatakia melkoinen vekotin kovissa nopeuksissa
ei ollut ensimmäinen tuuli tunnelissa tutkittu ja valmistettu auto oli finn datsun painoa 640 kg 1200cm koneella liikkui muuten aikas vikkelästi
vaan oli myöskin painonsatakia melkoinen vekotin kovissa nopeuksissa
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: 900
Ahaa, tätä en tiennytkään ja siksi käytinkin ilmaisua ensimmäisiä!jusa_71 kirjoitti:Eikös Saabbi ollut ensimmäisiä autoja jota suunniteltiin aerodynaamisiksi, koska samaiselta yhtiöltä sattui joskus tulemaan ulos myös lentokoneita? On tainnut tosiaanki olla tuo 5-vuotias todellinen lapsinero!
ei ollut ensimmäinen tuuli tunnelissa tutkittu ja valmistettu auto oli finn datsun painoa 640 kg 1200cm koneella liikkui muuten aikas vikkelästi
vaan oli myöskin painonsatakia melkoinen vekotin kovissa nopeuksissa

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Mielenkiintoiseksi meni mankakn kytkeminen
Saab-Rellu faittis... On se kumma kun ei saa jeesiä, niin ruvetaan sitten manaamaan.
Hapanta sanoi kettu!!
Ei se mankan kytkeminen nyt NIIN ylivertaista ole. Tässä tapauksessa odotti varmaan että joku ystävällinen sabisti tulee jopa kytkemään mankan.
Minkäköhän verran kyseinen kaveri on itse edes tutkinut... Eikös kaapeleissa aina lue että mikä on mikä. Taikka sitten mankan päällä on tarra, josta selviää että mikä piuha on mikä. Auton puolella sitten terve järki. Musta-Maa, Punainen +12V herätettä ei tarvii jos menee vaikeeks, osaa sen mankan itekkin laittaa päälle.
Ainakin SAABISSA kun vähän JAKSAA ja VIITSII tutkia selviää auton piuhatkin, takaskobet menee muovisukkaan, väriväri taaksee asti, kurkkaa vaan mitkä piuhat, etukajaritkin näkee suoraan.
Tiedä sitten relluista.
Vertaisin ite mielummin Windows ME:hen. Hieenon näköinen., paljon kaikkia herkkuja, muttamutta. varoittamatta menee ihan solmuun, vikaa ei läydy vaikka miten ettis. Asennetaan uudelleee, tietäen että muutaman viikon kuluttua voi olla sama juttu taas edessä..
Saabi on siinä suhteessa ehkä Window NT. Vanha, ei NIIN hieno, mutta helvetin varma. Eikä oikeestaan mikään ole suoraan yhteensopiva
(og900 vanhempaan... Yrittäny ostaa korisarjaa/alustaa/tuninkiä
)
Jos nyt pidättäydytään micro$oft mailmassa..

Saab-Rellu faittis... On se kumma kun ei saa jeesiä, niin ruvetaan sitten manaamaan.
Hapanta sanoi kettu!!
Ei se mankan kytkeminen nyt NIIN ylivertaista ole. Tässä tapauksessa odotti varmaan että joku ystävällinen sabisti tulee jopa kytkemään mankan.
Minkäköhän verran kyseinen kaveri on itse edes tutkinut... Eikös kaapeleissa aina lue että mikä on mikä. Taikka sitten mankan päällä on tarra, josta selviää että mikä piuha on mikä. Auton puolella sitten terve järki. Musta-Maa, Punainen +12V herätettä ei tarvii jos menee vaikeeks, osaa sen mankan itekkin laittaa päälle.
Ainakin SAABISSA kun vähän JAKSAA ja VIITSII tutkia selviää auton piuhatkin, takaskobet menee muovisukkaan, väriväri taaksee asti, kurkkaa vaan mitkä piuhat, etukajaritkin näkee suoraan.
Tiedä sitten relluista.
Vertaisin ite mielummin Windows ME:hen. Hieenon näköinen., paljon kaikkia herkkuja, muttamutta. varoittamatta menee ihan solmuun, vikaa ei läydy vaikka miten ettis. Asennetaan uudelleee, tietäen että muutaman viikon kuluttua voi olla sama juttu taas edessä..

Saabi on siinä suhteessa ehkä Window NT. Vanha, ei NIIN hieno, mutta helvetin varma. Eikä oikeestaan mikään ole suoraan yhteensopiva


Jos nyt pidättäydytään micro$oft mailmassa..