Ostettu: Saab 900c vm 1989
Aha! tuon takia vissiin kaasutin oli aik nokinen 88" kasarissa! ja ilman puhdistin vaihettii viimeks 2000 scan autos vai oliko se velj.laakkonen??
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
Varmaan riippuu hieman miten ajelee ja missä ajelee milloin tuo kannattaa vaihtaa, mutta esimerkiksi itse vaihdan tuon vuoden välein ja aina uuteen, en todellakaan ala esimerkiksi puhaltelemaan sitä puhtaammaksi paineilmalla kuten joissakin jopa ohjeissa on mainittu.Doomrider kirjoitti:Aha! tuon takia vissiin kaasutin oli aik nokinen 88" kasarissa! ja ilman puhdistin vaihettii viimeks 2000 scan autos vai oliko se velj.laakkonen??
Uusi sopiva filtteri ei kuitenkaan maksa kuin muutaman euron.
Niin ja pitää vielä hifistellä eli ei ole mahdottomuus sekään ettäkö menisi se pienempi suoraan imusarjalle menevä huohotusletku tukkoon, josta syystä huohotus toimii sitten täysin ämpärin kautta, oli filtteri uusi tai vanha.
#2274