Ja miksi kaikilla muilla paitsi minulla on Aeroissaan 16" aerovanteet. Mäkin haluun.

Taitavat Ruotsin puolelle jäädäkin, pitäisi vielä itse auto saada ajokuntoon. Tämän vuoden saabismibudjetti on jo ylittynyt moninkertaisesti ja auton ajokuntoon saamisessa on vielä ihan riittävästi rahanmenoa.smuurine kirjoitti: PS. Jokke A:lle tiedoksi että stcs:llä oli myynnissä 16" super aerot
Suosittelen öljynvaihtoa.smuurine kirjoitti: -laatikko ei oo elämänsä kondiksessa, 2:n synkka oireilee kylmänä
Kannattaa tosiaan ekaksi kokeilla vaihteistoöljyjen vaihtoa. Jos ei ole tarkoitus ajaa talvella, niin synteettiset 75-90W öljytkin pelaavat. Itsellä on erittäin hyvät kokemukset Nesteen 75W hypoidista, joka on täysin Saabin vaihteistoöljysuositusten mukaiset.smuurine kirjoitti: -laatikko ei oo elämänsä kondiksessa, 2:n synkka oireilee kylmänä
Kaikki perusjutut kuntoon, Bougicordin tulpanjohdot, NGK:n BCP7EVX-platinatulpat, Boschin orggis virranjakajan kansi ja pyörijä...smuurine kirjoitti: -Moottori nykii lievästi kautta kierrosalueen (ilmavuoto, tulpat huu nous...)
Näyttää tosiaan hyväkoriselta. Kannattaa tarkistaa myös pyöränkotelot ja ne kuuluisat vetarintunnelit (yleensä löytyy ainakin ämpärillinen hiekkaa). Myös mattojen alle kannattaa kurkistaa, sieltä voi löytyä vettä varsinkin apukuskin puolelta...smuurine kirjoitti: Löytyy siitä kuitenkin jotain hyvääkin:
+Alusta tuntuu sika hyvältä, vaikka onkin kuin kivireki
+Ruostetta on erittäin vähän, jos ollenkaan
+Nahat on hyvässä kondiksessa
+Valaan pyrstö ja 16 tuumaset aerot kruunaa ulkonäön![]()
Niinpä. Ajaessaan unohtaa, että on melkein museoikäisellä autolla liikenteessäsmuurine kirjoitti: Vikana vielä ominaisuus, joka luokitellaan joko plussaksi tai miinuksiksi jälkitilanteesta riippuen... On meinaa vähän hel****n nopee 21 vuotta vanhaksi autoksi![]()
2nd that.petteri75 kirjoitti:Alusta on sen verran tukeva, että arvostaa kaikkea mukavuutta, mitä normaalilla ilmatilalla varustettu rengas voi tarjota..