mie en muistanut ja nyt en jaksa.... jos ens kesänä iskari päivityksen aikana sit rautasahalla pätkä pois...pelottaa ku vanhat iskarit et tipahtaa niin alas että ottaa kiinni!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
kiitos tiedoista ei muuta kuin hommiin makkarasta pätkä pois ja motonetin jouset paikoilleen.oli muuten yllätys paikallisten varaosaliikkeiden hinta erosta samoista madallusjousista motonet 128e ja motomarket 170e.185/65/15 pyörät pitäisi vielä mahtua pyörimään ?
Tarkotin että onkohan mun auto se poikkeustapaus, kaikki kehuvat auton ulkonäköä jousien laiton jälkeen, mutta tämä oli kyllä paremman näköinen niillä rälläkkäjousilla. Eli keula on oikeasti tosi korkealla
kuulemma nuo lesjöt kaipaa pientä jumppaa että asettuvat, myös renkaiden matala profiili voi saada auton näyttämään korkealta.
mulla on 99:ssä "uudet" käytetyt -35mm madaltavat alla ja on hieman etukenossa, eli keula matalammalla..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Itse jouiduin laittamaan satkuun jo korotuspalat, kun keula makasi liiankin pohjassa. Ei saanut nosturia enää pohjapalkin alle ja negatiivista camberia oli vähintään riittävästi. Myös keulan pompotus väheni ja nyt nielee heitot selvästi paremmin.
sponde kirjoitti: Mun auto ei oo lähellekkään tuon näköinen, etupää on korkealla kuin maastoautossa! Onkohan tuossa erilaiset alakupit jousilla?
Ilmeisesti kyse tuosta nopasta?
Jos näin niin keuliminen johtuu konehuoneen "tyhjyydestä", ovat varmaan kumminkin suunniteltu turbon tarpeet huomioiden.