ce valo palaa, ei ota kierroksia

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
shaft
"Ruisku"
Viestit: 125
Liittynyt: To Syys 16, 2004 21:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja shaft »

suora6 kirjoitti:http://www.swedishwrench.com/flashcodediagram.htm

tuota ohjetta seuraamalla ei onnistunut vikakoodien luku.Lykkäsi sieltä testinastasta 12v ulos.Mikähän mulla nyt on oikkarissa?
Kai luit myös nämä ohjeet täältä: http://www.swedishwrench.com/flashcode.htm
Eli LH 2.2:sta _ei saa_ yrittää lukea vikakoodeja, koska se ei onnistu ja laitteesta saattaa karata toimintasavut pihalle. Katittomassa vehkeessä on yleensä 2.2 ja IMM:n kyljessä seossäätöruuvi.

Mutta bensanpaineiden mittaus onnistuu kun haet hydrauliikkaliikkeestä suutintukin pääjän sopivan tuplabanjopultin, banjoliittimen, pätkän bensaletkua ja painemittarin. Sitten on helppo jatkaa vianhakua, kun tietää missä paineet pyörivät ajossa. Älä ota mittaria kuitenkaan sisälle vaan vaikka lasinpyyhkijän alle tuulilasille.
9-5 2.0tA -06 Biopower
900i 16v -89 385tkm
(ex-) 9-3 2.0t SE -99
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2023
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja valtteri »

suora6 kirjoitti:
valtteri kirjoitti:Ettei vaan olisi ilmamassamittari rikki ?? pojan tonttu oireili justiinsa samalla tavalla ja IMM:hän oli hajalla.
Kokeile jos saisit joltakin IMM:n kokeiltavaksi sillä se on 5 min vaihtohomma ja yksi vika kohta on ainakin tarkastettu.
Kävin repimässä imm:n irti ja kas kummaa oli se lanka poikki joka on siellä sisällä!!!
eli sehän se ilmeisesti sitten kiusoitteli nyt täytyy vaan löytää jostain tollainen 017 loppuinen immu ja halpaa on niinkuin elämä yleensä.

Mutta iso kiitos !!!
Tuo CE valo oireilee aika usein juuri IMM liittyen.

Hyvä kun vika löytyi,,, toivottavasti nyt löytyy inhimilliseen hintaan IMM:ä

Pojalle kun tarvittiin 012 loppuinen ja sellainen käytetty olikin vaikea etsittävä.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
suora6
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Maalis 03, 2005 14:53
Paikkakunta: salo

Viesti Kirjoittaja suora6 »

korjasin tuon vanhan ,ja se vielä toimikin niin että autolla voi ajaa.Oli niin päästä irti/poikki että sain tinattua sen kasaan ce valo sammui samantien.
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Vastaa Viestiin