Kokeilitko sitä syyläriä, että lämpiääkö viisarin nousun mukaan myös apukuskin puoleisesta päästä. Siitähän se selviää, ettää kiertääkö se vesi vai ei.
Ja jos lämpiää, ja flekti pyörii yhdistämällä johdot ennen lämpökatkaisijaa, mutta ei auton lämmetessä, niin eikö vika ole silloin juuri tuossa lämpökytkimessä?
3-napaiset kytkimet menee autoihin missä on sekä automaatti että automaatti-ilmastointi.
Kytkimiä saa 90% halvemmalta muualta kuin Laakkoselta

Tässä Motonetin tarjonta.
JÄÄHD. TERMOSTAATTIANTURIT SAAB 9000 --98
Jäähdyttäjän sähkötoimisen puhaltimen käynnistävä anturi
Vihje: johdottomissa antureissa 2 lattaliitintä
9000 85--88 (92-87°). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13-3701 6.40 ???
9000 89--94 Johto+2-napapikaliitin (92-87°/1-nopeus). . . . 13-3673 16.00 ???
9000 89--94 Termostaattikoteloon 120-115°. . . . . . . . . 13-3695 7.90 ???
9000 Ilmastoinnin varokytkin 115-110°. . . . . . . . . . . 13-3628 9.00 ???
9000 jos 2-nopeus=3-napapl johdolla 92-87°+105-100°. . . . 13-3661 19.50 ???