
Aeron etupenkit?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Nohnoh....ei niitä nyt tuhlata saaHARTSA kirjoitti:..voishan tommoset "lepakot" hommata vaikka olkkariinkinkyllä olis maukea katsella telkkaria
tai sitten tietsikka tuoliksi...

9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Nyt muuten ruotsissa Uppsalassa harvinaista herkkua tarjolla, TÄYSIN UUSI vaaleanharmaa Aero-tonnarin sisustus..!
Hinta 15.500kr
http://www.blocket.se/vi/7047918.htm?ca=2_s

Hinta 15.500kr
http://www.blocket.se/vi/7047918.htm?ca=2_s
Ois jo mulla jos maksais 10t.Tri-Lo kirjoitti:Nyt muuten ruotsissa Uppsalassa harvinaista herkkua tarjolla, TÄYSIN UUSI vaaleanharmaa Aero-tonnarin sisustus..!![]()
Hinta 15.500kr
http://www.blocket.se/vi/7047918.htm?ca=2_s

Taas löytyisi.. http://www.blocket.se/vi/7071350.htm?ca=2_s
Aero inredning lukee tuossakin myynti ilmoituksessa. Ja näyttäisi olevan aivan tuliterät (mikäli "hyvällä" ruotsinkielentaidolla ymmärsin ilmoituksen oikein"
http://www.blocket.se/vi/7047918.htm?ca=11_s
Mutta onko tuossa sitten kyseessä ne lepakkopenkit vaiko ihan tavalliset?
Edit: Jaa olikin jo ylempänä laitettu
http://www.blocket.se/vi/7047918.htm?ca=11_s
Mutta onko tuossa sitten kyseessä ne lepakkopenkit vaiko ihan tavalliset?
Edit: Jaa olikin jo ylempänä laitettu
Viimeksi muokannut TeePee, Ma Tammi 16, 2006 01:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kurkaa vähän ylempää..TeePee kirjoitti:Aero inredning lukee tuossakin myynti ilmoituksessa. Ja näyttäisi olevan aivan tuliterät (mikäli "hyvällä" ruotsinkielentaidolla ymmärsin ilmoituksen oikein"
http://www.blocket.se/vi/7047918.htm?ca=11_s
Mutta onko tuossa sitten kyseessä ne lepakkopenkit vaiko ihan tavalliset?

Eikös aeron lepakoissa ole vakiona molemmin puolin muistit kuten ne nahkaiset ovipahvien keskiosatkin?
Saa vetää herneitä ihan vapaasti mutta parin klubilaisenkin kanssa ollaan nyt ihmetelty kuinka pienikokoisille kuskeille nuo lepakkopenkit on oikein suunniteltu.
Omien havaintojeni mukaan yli 180cm tyyppi kokee olonsa niissä tukalaksi monin tavoin, vaimoni (173cm) piti niistä kovastikin, itsellä väsyy selkä keskiselän kohdalta ( nyt toimii jopa ristiseläntuen säätökin, muttei se auta tarpeeksi, ja aivan sama ilmiö kulumattomassa apparin penkissäkin jossa samat säädöt), istuinosa on omasta mielestäni edelleenkin liukas ja nuo selkänojien muotoillut yläosat painavat hartioita, ja tuo liukas istuinosa aiheuttaa sen että istuma-asento on epäryhdikäs.
Edelleenkin samaa mieltä kuten aiemminkin eli norminahat ovat PALJON
mukavammat ainakin omalle selälle.
Ihmetyttää kuinka noita jaksetaan kehua varauksetta, joillekin ilmeisesti ovat 100% sopivat ja toisille taasen eivät. Tonnarin vakionahat sähkösäädöin ovat erinomaiset
Saa vetää herneitä ihan vapaasti mutta parin klubilaisenkin kanssa ollaan nyt ihmetelty kuinka pienikokoisille kuskeille nuo lepakkopenkit on oikein suunniteltu.
Omien havaintojeni mukaan yli 180cm tyyppi kokee olonsa niissä tukalaksi monin tavoin, vaimoni (173cm) piti niistä kovastikin, itsellä väsyy selkä keskiselän kohdalta ( nyt toimii jopa ristiseläntuen säätökin, muttei se auta tarpeeksi, ja aivan sama ilmiö kulumattomassa apparin penkissäkin jossa samat säädöt), istuinosa on omasta mielestäni edelleenkin liukas ja nuo selkänojien muotoillut yläosat painavat hartioita, ja tuo liukas istuinosa aiheuttaa sen että istuma-asento on epäryhdikäs.
Edelleenkin samaa mieltä kuten aiemminkin eli norminahat ovat PALJON
mukavammat ainakin omalle selälle.
Ihmetyttää kuinka noita jaksetaan kehua varauksetta, joillekin ilmeisesti ovat 100% sopivat ja toisille taasen eivät. Tonnarin vakionahat sähkösäädöin ovat erinomaiset

ng900aero kirjoitti:Eikös aeron lepakoissa ole vakiona molemmin puolin muistit kuten ne nahkaiset ovipahvien keskiosatkin?
Saa vetää herneitä ihan vapaasti mutta parin klubilaisenkin kanssa ollaan nyt ihmetelty kuinka pienikokoisille kuskeille nuo lepakkopenkit on oikein suunniteltu.
Omien havaintojeni mukaan yli 180cm tyyppi kokee olonsa niissä tukalaksi monin tavoin, vaimoni (173cm) piti niistä kovastikin, itsellä väsyy selkä keskiselän kohdalta ( nyt toimii jopa ristiseläntuen säätökin, muttei se auta tarpeeksi, ja aivan sama ilmiö kulumattomassa apparin penkissäkin jossa samat säädöt), istuinosa on omasta mielestäni edelleenkin liukas ja nuo selkänojien muotoillut yläosat painavat hartioita, ja tuo liukas istuinosa aiheuttaa sen että istuma-asento on epäryhdikäs.
Edelleenkin samaa mieltä kuten aiemminkin eli norminahat ovat PALJON
mukavammat ainakin omalle selälle.
Ihmetyttää kuinka noita jaksetaan kehua varauksetta, joillekin ilmeisesti ovat 100% sopivat ja toisille taasen eivät. Tonnarin vakionahat sähkösäädöin ovat erinomaiset
Mun karvalakkiaerossa ei oo kun kuskinpenkis muisti. Emäntä 182cm ja ite 192cm kyllä köröttää ihan mukavasti sen 300..400km putkeen ilman ongelmia. Apparin penkillä tuntuu jopa unikin maistuvan. Noissa lepakoissa pitää istua vähän eri lailla kun tavallisissa muuten ne ei skulaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Ei ole apparin puolella vakiona muisteja.. optiona on saanu tuonkin ... sähkösäätö toki löytyy. Ittekin vasta tuossa männä viikolla panin merkille kuinka kapea tuo selkänojan rako on... tosin selkäkin on kyllä leviä kuin ladon ovi. Ei siinä kyllä ihan luonnollisimmassa asennossa istu, mutta ei tuo kummemmin silti mua ole viä haitannu. Pareee ois varmaan kyllä leviämpi noja tuossa...
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ok, oletin että aerossa olisi ollut muistit molemmin puolin vakiona, mutta eihän siinä ole kait erona kuin se kytkinpaneeli (jossa kait ne muistit ovatkin, ja löytyyhän niitäkin käytettyinä jos on tarves).Ahtopaine kirjoitti:Ei ole apparin puolella vakiona muisteja.. optiona on saanu tuonkin ... sähkösäätö toki löytyy. Ittekin vasta tuossa männä viikolla panin merkille kuinka kapea tuo selkänojan rako on... tosin selkäkin on kyllä leviä kuin ladon ovi. Ei siinä kyllä ihan luonnollisimmassa asennossa istu, mutta ei tuo kummemmin silti mua ole viä haitannu. Pareee ois varmaan kyllä leviämpi noja tuossa...
Viimeksi muokannut ng900aero, Su Marras 19, 2006 12:21. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Kyllä mulle toimii tuo selkänoja kuitenkin ihan asiallisesti... ainakin sen jälkeen kun laitoin sen ristiselän tuen tiukimmalle. Ei tule selkä kipiäksi pidemmälläkään reissulla... eli pois en vaihtais ihan helposti. Mutta kuten sanoit sama penkki ei varmaan kaikille passaa.
Luulen ettei pelkkä säätöpaneeli riitä, vaan täytyy olla erikseen muistiyksikkökin penkin alla. Mulla löytyy muisti tuosta apparinkin penkistä... aika vähäsellä käytöllähän nuo muistit ovat oikeasti. Ainoa huono puoli tässä -93 vuoden mallissa on se, että täytyy olla autossa virrat päällä ennen kuin toimii sähkösäädöt.
Luulen ettei pelkkä säätöpaneeli riitä, vaan täytyy olla erikseen muistiyksikkökin penkin alla. Mulla löytyy muisti tuosta apparinkin penkistä... aika vähäsellä käytöllähän nuo muistit ovat oikeasti. Ainoa huono puoli tässä -93 vuoden mallissa on se, että täytyy olla autossa virrat päällä ennen kuin toimii sähkösäädöt.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77