Siis mikäli oikein ymmärsin tuota pakosarjaa tutkittuani niin se Mitsun ahdin on suurinta mitä siihen kannattaa laittaa, ja siinäkin pakosarja varmaan alkaa olla turhan ahdasFrostgrey kirjoitti:Se pottu olisi kyllä kova sana, mutta turbo+ pakosarja n.1500€, jos tolla edes viela saa![]()
Toinen vaihtoehto olisi Mitsun Tdo4- 18T 7# pakopesällä, ei vaan saa ilmeisestikään T25 laipalla.
Tiedossa olisi yksi 16T 6" pakopesällä, pakosarjaan sopii ilmeisesti suoraan ja ehkä DB:kin ,mutta imu putki pitäisi jotenkin ranettaa kiinni![]()
Kyllä tuo hyrrän vaihto voi tulla eteen, kunhan saa ensin kunnon rautaa koneseen

Joo ja kun saat ne kelvolliset männät paikalleen niin samassa koko öljyloukko mäelle ja avara putkisto, pakosarja ja kunnon hyrrä sinne, ettei jää mäntien kestävyyspotentiaali toteuttamatta

Ja toki IC haluaisi vaihtua myös vähän tukevammaksi
