apua ahtimen valintaan

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

Mitsusta on tällä palsta käyty paljon kekustelua, josta varmaan selviää paljon sellaista mitä tässä ei edes tule mainittua.

Kaikissa satkuissa T3-laippa.

Suoraan sopii: T03/vast ja mitsun TE-laipallinen.

TD-sarjalaiset 7#-pakopesällä (Volvo) omaa saman pulttijaon ja vaatii ainoastaan sovitelaipan turbon ja pakosarjan väliin.

TD-sarjalaiset 5#- ja 6#-pakopesillä (saab) ei sovi ollenkaan orkkis pakosarjaan.

Jos 300hv edelleen tavoite niin ainoat kunnolla siihen pystyvät ovat ovat hybridit ja 7#-mitsut. Siis näistä edellämainituista puhuttaessa.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
JugiBoy
"Viggen"
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 17:03
Paikkakunta: Piikkiö

Viesti Kirjoittaja JugiBoy »

En tiedä kiinnostaako enää ketään mutta kun lupasin ne trimmit ja a/r:t katsoa/laskea omasta diy T3/T04 hybridistä niin tässä olis.

Kopressori kotelo a/r .60
Turbiini kotelo a/r .48

Kompressori trim 54
Turbiini trim 57

En tiedä miten faktaa on mutta muistan lukeneeni, ettei kompuran ja turbiinin trimmit saisi heittää yli 15% keskenään, joten näin ajatellen tämä pari toimii.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Piohiiri
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Marras 16, 2005 19:21
Paikkakunta: Orivesi

no ni

Viesti Kirjoittaja Piohiiri »

kiitoksia
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

onko antaa kommentteja garrettin T28 ahtimesta :o
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

saabastelija kirjoitti:onko antaa kommentteja garrettin T28 ahtimesta :o
Nismo-virittelijät ovat penkittäneet hieman yli 300hv vakiolla T28 ahtimella s14 koppaisessa 200sx:ssä. Pakopainekrematoriohan tuo alkaa olemaan siinä vaiheessa..on samalla laipalla kuin T25.
Foxbody turbo
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

Japso kirjoitti:
saabastelija kirjoitti:onko antaa kommentteja garrettin T28 ahtimesta :o
Nismo-virittelijät ovat penkittäneet hieman yli 300hv vakiolla T28 ahtimella s14 koppaisessa 200sx:ssä. Pakopainekrematoriohan tuo alkaa olemaan siinä vaiheessa..on samalla laipalla kuin T25.

joo, huomasin saman asian :)
spoolaus, sovitus og t16 alk. per. pakosarjaan, onko olennaisesti parempi kuin to3?
Vastaa Viestiin