V-M kirjoitti:
Jos valittavana olis 03/04 tai vastaava mitsu, niin ottasin mitsun. Tuossa TO:ssa on kuitenkin pyörivät massat isompia kuin mistussa... joten TO:n sovittaminen niin ettei viive ole häiritsevä (ellei siis erikseen sellaista haluakkin) vaatii muun moottorin/ohjaus järj/etc... sovittamiselta enemmän kuin mitsun.
V-M
Ite ottasin käyttikseen mitsun ja raaseriin ehottomasti 3/4 .63 pakopuolella. Mitsu on pikkuahdin, paremmin virtaava ku saapin orkkikset mutta se siitä. Itellä oli 3/4 52/50 ja .63 pakopuolella, heräs yllättävänki hienosti ja sitteku puhaltaa niin kans puhaltaa.
Tietenki hypridejä saa miljoonanlaisia mutta ite rajaisin että spoolauskäyttöön mitsu ja yläkierroskäyttöön iso hybridigarretti. Niin ja 3/4 teettäminen tulee maksamaan 550-650 erkkiä(kaikki uutta).
TD04 mitsu ei mene heittämällä Garrettin T03:n tilalle. #7 pakopesällä on pakosarjan pulttijako sama kuin T03, mutta siihen yhtäläisyydet jäävätkin, muu on sovittamista.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
jcarlson kirjoitti:TD04 mitsu ei mene heittämällä Garrettin T03:n tilalle. #7 pakopesällä on pakosarjan pulttijako sama kuin T03, mutta siihen yhtäläisyydet jäävätkin, muu on sovittamista.
Olettekos tehneet välilevyllä vaiko ihan adapteri laipalla? Aattelin tehdä ihan 3mm välilevyn ja tiivisteet molemmin puolin.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
jcarlson kirjoitti:TD04 mitsu ei mene heittämällä Garrettin T03:n tilalle. #7 pakopesällä on pakosarjan pulttijako sama kuin T03, mutta siihen yhtäläisyydet jäävätkin, muu on sovittamista.
Olettekos tehneet välilevyllä vaiko ihan adapteri laipalla? Aattelin tehdä ihan 3mm välilevyn ja tiivisteet molemmin puolin.
Samanlaisella ratkaisulla kuin temalla oli myös minulla pakosarjan liitäntä. Pakoputki ja sen liitos oli täysin omavalmiste. Muuta modattavaa oli hukkaportin kellon kiinnitys (piti tehdä oma tuki pakosarjan tukirautaan sille) sekä öljy- ja vesikierto (banjoilla, hydrauliikkaliikkeessä teetetyt letkut paitsi öljynpaluu laipalla ja itsemodattu paluuputki).
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Turbonaattori kirjoitti:voi sissus, onhan tossa hommaa aika laillas itten juu.
Kannattaa käyttää asennuspalvelua, jos noi vartin hommat tuntuu ylitsepääsemättömän vaikeilta, ei mutta ihan oikeasti, ei kaikkea saa sopimaan suoraan ja sitä varten suomi on täynnä asennus pajoja, jotka mielellään nakkaa konehuoneeseen vaikka minkä tahansa ahtimen..