Saab 900t vm. 86 piristys

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Alkuperäiseen kysymykseen palatakseni tosiaan iso cooleri, iso ahdin ja hyvä pakoputki ovat jo hyvä alku. 8)

900 t8:ssa loppuu tuo ruisku eli k-jetti kesken tossa 200-230hepassa vaikka sille mitä säätöjä tekis joten sen tilalle jotain sähköruiskua(halvalla eli megasquirt??) ja isoilla suuttimilla tietenki ;).

Kannessa on palotilat ihan surkeat(nakutusherkät), eli mielellään kansi ylös ja joku osaava kaveri muokkaamaan palotilaa tai sitten vaan ite otat dremelillä kaikki terävät kulmat pyöreäksi, hot spotit pois. Myös kanavat on melkoisen ahtaat..

Pakosarja ei kans oo t8 vehkeessä häävi, parempaa spoolausta ja muutamia lisähevosia tarjolla kun asentaa peltipakosarjan.

Vaihdelaatikoista 4-vaihteinen kokillivalettu eli 70-luvun kiiltäväkuorinen vaihteisto tuntuu kestävän melkoista rankaisua toisin kuin nämä 5-pykäläiset jotka lähtee samantien paloina ilmoille.
Aki Peltola #1132
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2079
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

Re: Saab 900t vm. 86 piristys

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

minkäs kokoinen tuo 1987 t8 downpipe on ulko ja sisä mitaltaan milleinä?

sitten toinen kysymys mitä huomioitavaa sähkö kytkennöissä on kun olen jättänyt abc järjestelmän pois tarpeettomana.

sytkä taitaa toimia ilman mitään muutoksia.

tekniikka selvennykseksi on siirrettu siis 99 saabin nokalle jäärata käyttöön.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Vastaa Viestiin