Katsellessani tuota aukkoa tuosta irtiotetun umpion kohdasta tuli tuo sama ajatus mieleen. Pitää tänään katsoa miltä näyttää, kun eilen ukkoskuurossa ajellessani olisi luullut imevän aika hyvin vettä suodattimen kylkeen.Jukkis kirjoitti:Ite käpistelin sieltä yläkautta vilkku/parkkivalon irtioton jälkeen. Torvi oli suoraan hollilla siinä.
Paikkahan on "koteloitu" muovipaneeleilla, eli onneksi rengas ei mitään suoraan pääse sinne heittämään.
No, siellä oli niissä paneeleissa nähtävissä kuivuneita veden roiskejälkiä, eli jostain se vähän on sinne aikojen saatossa roiskinu.
Nyt kun "uusi" imuaukko on siellä suoraan ylöspäin vrt. ennen eteenpäin ja ylempänä, niin miten lie esim. rapakelillä saa vettä sisäänsä. Tätä tuumailin.. vainoharhaisena kuvittelen kuinka kone imee sisäänsä rapavedellä höystettyä ilmaa sopivalla kelillä... aargh!
Täytynee tarkastaa että paneelit on suunnilleen kunnolla kiinni ja kaikki paikallaan, kohtalaisen umpinainen tilahan tuon pitäisi ainakin alhaalta päin katsottuna olla.
Btw; imuäänet muistuttaa (myrsky)tuulen suhinaa, kun ikkuna auki kuulostelee
-J-
Talveksi ajattelin laittaa siihen päälle helposti irrotettavan lapun ettei silloin rapakeleillä roiskuis/imis kun silloin toi kosteus on eriluokkaa kun kesällä. Keväällä kun kaikki muutkin alkavat aivastaa niin otan tuon lapun irti jos sais hiukan enempi tuosta 0,4 barin paineista ääntä (on ne hurjat paineet)

Ainakin kun konehuoneen pesin viikolla niin silloin vettä meni suodatinkotelon päälle aika reilusti, mutta harvoinhan ajellaan konepelti pystys
