Asiakaspalaute on aina niin terävää...

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Avatar
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4247
Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

ah79 kirjoitti:asiakaspalvelutehtävissä kun ne mölyt kertakaikkiaan pitäisi aina osata pitää omassa mahassa :roll:.
Kyllä meillä ainakin ollaan yhdelle asiakkaalle sanottu suoraan että "haista ite!" ja lyöty luuri korvaan kun tuli niin painokelvotonta tekstiä ja huutoa hänen suustaan... vielä ihan aiheetta :roll:
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
ah79
"Hirsch"
Viestit: 957
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 09:10
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ah79 »

Mawerick kirjoitti:
ah79 kirjoitti:asiakaspalvelutehtävissä kun ne mölyt kertakaikkiaan pitäisi aina osata pitää omassa mahassa :roll:.
Kyllä meillä ainakin ollaan yhdelle asiakkaalle sanottu suoraan että "haista ite!" ja lyöty luuri korvaan kun tuli niin painokelvotonta tekstiä ja huutoa hänen suustaan... vielä ihan aiheetta :roll:
No joo, ei minunkaan mielestäni asiakaspalvelutehtävissäkään mitä tahansa scheissea tarvitse kuunnella... Tarkennetaan edellistä kommenttia sen verran, että ne mölyt tulisi osata pitää omassa mahassa silloin, mikäli ei pysty seisomaan asiakkaalla antamansa palautteen takana myös mahdollisissa jälkiselvittelytilanteissa. Siis harkitut suorat sanat ovat joissakin tilanteessa OK, kun taas hetkellinen hermojen polttaminen ja sitä seurannut asiakkaalle avautuminen, jota joutuu myöhemmin pyytelemään anteeksi, on täysin epäprofessionaalia toimintaa.
#1970
Conevillage
Matalapaineturbo
Viestit: 158
Liittynyt: Su Kesä 25, 2006 23:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Conevillage »

ei helv, mikä keskustelu :lol:
Asiakaspalveluammateissa kuulee kyllä parhaat jutut...
Kolme kesää olen uimarannalle lippuja myynyt ja kaikenlaisiin tyhmiin
kysymyksiin olen joutunut vastaamaan. Viime kesänä tuli kyllä paras kaikista:
"Saanko mä tänään lipun alennuksella, kun eilen oli niin huono sää etten voinut olla täällä kuin pari tuntia?"

Miten pirussa kukaan voi edes kysyä tuollaista vakavalla naamalla? 8O
Vanhat: SAAB 900i -87; SAAB 9000 CD 2.0t; Saab 9000 2.3 Turbo S; SAAB 9-5 Aero -00
SAAB 9-3 Cabrio -00 "Hirsch"
V6Saab
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Marras 06, 2006 19:01
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja V6Saab »

Asiakas on aina väärässä kunnes toisin todistetaan. :lol:
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Iha oikein, loppuu se joutava ininä
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8266
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

No joo. Asiakaspalvelussa ku on töissä niin pitäisi olla kykylä ottaa vastaan kaikkea paskaa ja olla ns. sulakkeena asiakkaan ja kaupan välillä. Tuossa "vitutuksen purkuhuoneessa" on itseasiassa asiaa sillä olen itsekin huomannut, että toisinaan tulee eteen tilanne jossa on pakko saada se raivo purettua vaikka muovijakkaraan, ja on aivan sama kuuleeko kukaan.

Sanonta "Tyhmyydestä sakotetaan." olisi tässä kohtaa. Sillä toisaalta sitä tahtoisi olla asiakkaan puolella mutta osa mielestä kääntyy kaupankin puoleen. Joten olkoon se patterin hinta sakkona asiakkaalle. Varsinkin, kun monessa kaupassa on, että avattuja tuotteita ei hyvitetä/vaihdeta jne.

Ja toisaalta. Näin miehenpuolikkaana pakko kysyä, menisitkö sinä miehenä tahi naisena valittamaan, kun nämä kortsut ei toiminu, että mitä nyt tehdään mikä on kaupan vastuu :lol: Ei me voida vaihtaa, kun paketti on näköjään avattu :lol:

P.S. Itselle ei ole noin käynyt mutta vertauskuvana :lol:
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin