Onkos miten yleistä että 900 sedanin takalasi vuotaa, ja mistä kohti ne yleensä vuotaa? Tulee lammikko vänkärin puolelle lasin/luukun välisen palkin kohdille.
Luukun tiivisteen jo vaihdoin, ja moni muu lätäkkö sillä kaikkosikin. Vai tihuuttaisko tuo sitten vieläkin tuon tiivisteen välistä jostain
SAAB 9000 CD 2.0TA my90 California Steg 1
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
#5850
-82 sedanissa näyttää takalasin alakulma olevan märkä ja hiukka hattuhyllyn kulma.Luukun pohjalla noin 5cm vettä....Kerkes oleen vuoden ulkoparkissa.Onneksi sitä ennen 16 sisäsäilytyksessä.Oli tullut kuskin lattialle aika raakasti vettä,myös apc oli hukkunut
99 vuodelta 1984. Sateen jäljiltä takakontin pohjalla lammikko. Vesi tulee sisälle, kuten ketjussa olevassa kuvassa näkyy, kontin reunaa ja tiputtaa vedet takavalojen päälle. Takavalossa oleva tiivistenauha ei ole enää tiivis. Vesi siis valuu takavalojen elektroniikan läpi ja kontin pohjalle, veden poistoaukon kohdille. Laitoin silikonitiivistettä, katsotaan seuraavan kerran kun sataa, miten käy.
antonius kirjoitti:99 vuodelta 1984. Sateen jäljiltä takakontin pohjalla lammikko. Vesi tulee sisälle, kuten ketjussa olevassa kuvassa näkyy, kontin reunaa ja tiputtaa vedet takavalojen päälle. Takavalossa oleva tiivistenauha ei ole enää tiivis. Vesi siis valuu takavalojen elektroniikan läpi ja kontin pohjalle, veden poistoaukon kohdille. Laitoin silikonitiivistettä, katsotaan seuraavan kerran kun sataa, miten käy.
Minulla täysin sama homma 1982 ysiysissä. Laitoin myöskin silikonitiivistettä ja pesun jälkeen kuiva kontti
antonius kirjoitti:99 vuodelta 1984. Sateen jäljiltä takakontin pohjalla lammikko. Vesi tulee sisälle, kuten ketjussa olevassa kuvassa näkyy, kontin reunaa ja tiputtaa vedet takavalojen päälle. Takavalossa oleva tiivistenauha ei ole enää tiivis. Vesi siis valuu takavalojen elektroniikan läpi ja kontin pohjalle, veden poistoaukon kohdille. Laitoin silikonitiivistettä, katsotaan seuraavan kerran kun sataa, miten käy.
Minulla täysin sama homma 1982 ysiysissä. Laitoin myöskin silikonitiivistettä ja pesun jälkeen kuiva kontti
Minulla oli aikoinaan sellainen tapaus 99:ssä, että peräloosterissa lokasuojan yläpuolella oleva ilman ulosvirtauskotelo oli irronnut pellistä. Ulkopinnassa valuva vesi meni suoraan sisään siitä ritilästä. Hätäkorjauksena sai pistettyä kapulan tukemaan koteloa, kunnes sai sen liimattua kiinni.