
Uusi pakoputki ng900:seen, mutta millainen?
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 73
- Liittynyt: La Tammi 17, 2004 09:45
- Paikkakunta: Konnevesi
Kiitoksia kommenteista!
Saattaa käydä niin että saisin Ecocatin kisakissan kaverilta edullisesti erikseen, onkohan kukaan kysellyt hinkä hintaisia olisivat downpipe / etuputki ilman kattia? Kai tuo nyt kuitenkin sen paketin kallein osa on
Ja lieneehän se niin että kaikilla valmistajilla on se joustopätkä setissä mukana
Saattaa käydä niin että saisin Ecocatin kisakissan kaverilta edullisesti erikseen, onkohan kukaan kysellyt hinkä hintaisia olisivat downpipe / etuputki ilman kattia? Kai tuo nyt kuitenkin sen paketin kallein osa on

Ja lieneehän se niin että kaikilla valmistajilla on se joustopätkä setissä mukana

9-3 SC 2.0TS XWD -11 KA
900S T Talladega -98 KR
96 -79 OE
96 -75 VA
900S T Talladega -98 KR
96 -79 OE
96 -75 VA
Ferritasta
Aika tyyris on silti tavalliselle tilaajalle, joka ei voi tilailla 10 kpl tai enempää noita Ferritoja ja tuoda tehtaalta pakettiautolla.
Joten Speedpartsin hinta (Forex.fi)kurssilla 1 476,55 EUR tulos 13 090,00 SEK , tuohon päälle sitten vielä PCS:n palkkio + rahti, niin siittä miettii kumpi tulee paljon halvemmaksi avgassystem vai Ferrita.
Joten Speedpartsin hinta (Forex.fi)kurssilla 1 476,55 EUR tulos 13 090,00 SEK , tuohon päälle sitten vielä PCS:n palkkio + rahti, niin siittä miettii kumpi tulee paljon halvemmaksi avgassystem vai Ferrita.
Re: Ferritasta
Yllättävän lähelle pääsin tuota Turbo Sensonicin maksamaa hintaa, vaikka ihan tavallinen tallaaja minäkin olen (klubin jäsen tokitesting1 kirjoitti:Aika tyyris on silti tavalliselle tilaajalle, joka ei voi tilailla 10 kpl tai enempää noita Ferritoja ja tuoda tehtaalta pakettiautolla.
Joten Speedpartsin hinta (Forex.fi)kurssilla 1 476,55 EUR tulos 13 090,00 SEK , tuohon päälle sitten vielä PCS:n palkkio + rahti, niin siittä miettii kumpi tulee paljon halvemmaksi avgassystem vai Ferrita.

ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ferritasta
Olisko niin, että elinikäinen takuu, palloliitokset ja asennuksen helppous veivät voiton?pamppu kirjoitti:Yllättävän lähelle pääsin tuota Turbo Sensonicin maksamaa hintaa, vaikka ihan tavallinen tallaaja minäkin olen (klubin jäsen tokitesting1 kirjoitti:Aika tyyris on silti tavalliselle tilaajalle, joka ei voi tilailla 10 kpl tai enempää noita Ferritoja ja tuoda tehtaalta pakettiautolla.
Joten Speedpartsin hinta (Forex.fi)kurssilla 1 476,55 EUR tulos 13 090,00 SEK , tuohon päälle sitten vielä PCS:n palkkio + rahti, niin siittä miettii kumpi tulee paljon halvemmaksi avgassystem vai Ferrita.). Avgassystem olisi kyllä ollut hieman (ei paljon) halvempi, mutta mutta...

Ferrita oli tosi helppo asentaa esim. JT:hen verrattuna.
Ilmeisesti tuossa Alt Avgasin putkessa ei ole palloliitoksia, joka tekee putken irroittamisen (jos joskus tarvii irroittaa) melko "tuskalliseksi"

#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Mikä ihmeen palloliitos, suomentakaa
Onko eri kuin laippaliitos, mitkä 9000:ssa on?
Terv. nimim. Pro Carservicestä Ferritan takaosaa tonnariin odotteleva, olivat tänään vieneet matkahuoltoon

Onko eri kuin laippaliitos, mitkä 9000:ssa on?
Terv. nimim. Pro Carservicestä Ferritan takaosaa tonnariin odotteleva, olivat tänään vieneet matkahuoltoon

Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Re: Ferritasta
Kyllähän mm. nuo seikat vaikuttivat päätökseen. Myös se ettei Ferritasta juurikaan ole kuullut/lukenut mitään huonoa. Tietystikään ei voi sanoa että Alt Avgas olisi jotenkin huonompi, mutta oikeastaan ei ole vielä mitään hyvää tahi huonoa kuulunut pidemmässä käytössä. Ja hintaeroa ei siis juurikaan jäänyt, ainakaan minun mielestä.Turbo Sensonic kirjoitti:Olisko niin, että elinikäinen takuu, palloliitokset ja asennuksen helppous veivät voiton?![]()
Ferrita oli tosi helppo asentaa esim. JT:hen verrattuna.
Ilmeisesti tuossa Alt Avgasin putkessa ei ole palloliitoksia, joka tekee putken irroittamisen (jos joskus tarvii irroittaa) melko "tuskalliseksi"
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Kysymys Ferritan asentajille:
Tuleeko mukana kaikki tarvittava tilbehööri, vai mitä tarvitaan asennuksen sujuvuuden varmistamiseksi?
Mites liitos ahtimeen (pultit, mutterit)?
Meeneekö yleensä kivuttomasti, vai tarvitaanko uusia ja tulevatko toimituksen mukana?
Viikon sisällä pitäis putken olla tallissa ja asennus askarruttaa...

Tuleeko mukana kaikki tarvittava tilbehööri, vai mitä tarvitaan asennuksen sujuvuuden varmistamiseksi?
Mites liitos ahtimeen (pultit, mutterit)?
Meeneekö yleensä kivuttomasti, vai tarvitaanko uusia ja tulevatko toimituksen mukana?
Viikon sisällä pitäis putken olla tallissa ja asennus askarruttaa...

#2610
9-3 SS Aero -08
9-5 SC 2.3T (Aero) -08
9-3 SS Aero -08
9-5 SC 2.3T (Aero) -08
Pitäisi tulla kaikki tarvittava. Ja asennus on todella helppo, ainoastaan ahtimen mutterit on aika ahtaalla, mutta onnistuu. Kun aikanaan itse sain Ferritan ihmettelin sen loistavaa laatua verrattuna muihin! Nyt se on itseasiassa takakontissa ja saa ostaa pois jos joku tarvitsee...
9-5 Aero Wagon MY04
S-SK #2566, STCF #27
S-SK #2566, STCF #27
Oman kokemuksen mukaan ferritassa ei tule ahtimen muttereita sekä muutamassa asenamassani ei ole myös ollut tarvittavaa määrää palloklemmareita. (yksi vajaa..), mutta eipä noi paljoa maksa, jos käy vaan etukäteen ostamassa vaikkapa motonetistä klemmarin ja mutterit saabin tiskiltä, tms..
Hook
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Ok, eli muttereita Saabilta ja varmuuden vuoksi yksi klemmari, niin pitäisi pärjätä.
Kuinka kauan teillä on suunnilleen mennyt asennuksessa?
Perhana kun ei itellä ole nosturia/monttua, niin joutuu varmaan viemään johonkin liikkeeseen laitettavaksi. Ellei sitten joku ystävällinen tarjoa hyvää aennuspaikkaa käyttöön lähistöltä...
Kuinka kauan teillä on suunnilleen mennyt asennuksessa?
Perhana kun ei itellä ole nosturia/monttua, niin joutuu varmaan viemään johonkin liikkeeseen laitettavaksi. Ellei sitten joku ystävällinen tarjoa hyvää aennuspaikkaa käyttöön lähistöltä...

#2610
9-3 SS Aero -08
9-5 SC 2.3T (Aero) -08
9-3 SS Aero -08
9-5 SC 2.3T (Aero) -08
Tässäpä asennustarvikkeet, mitkä tuli mun paketin mukana:
http://img172.imageshack.us/img172/8393/kuva227aw0.jpg
http://img172.imageshack.us/img172/8393/kuva227aw0.jpg
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Laitatko autoa myyntikuntoon, vai miksi luovut vireistä?jthing kirjoitti:Downpipen asennus on se vaikein, muuten menee riippuen vanhan jumiutuneisuudesta ja lambdojen tiukkuudesta sellainen 1-2h. DP:n kanssa voi hurahtaa pidenpäänkin. Itse irroitin Ferritan ja asensin vakion eilen.
#2610
9-3 SS Aero -08
9-5 SC 2.3T (Aero) -08
9-3 SS Aero -08
9-5 SC 2.3T (Aero) -08