Sanokaa nyt p*****e

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
palle
Matalapaineturbo
Viestit: 174
Liittynyt: Pe Loka 15, 2004 15:30
Paikkakunta: pohjois-häme

Re: Sanokaa nyt p*****e

Viesti Kirjoittaja palle »

Kai se täytyy sitten kokeilla. Haettiin Lahdesta tänään 218tkm ajettu Wagoni, 2litraa ja pikku-t.
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Sanokaa nyt p*****e

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

9-5T kirjoitti:Alle 3-litrainen 2999 cm3
3-litrainen 3000cm3
yli 3-litrainen 3001cm3
Niin...? Pitäisiköhän kirjoittaa tuohon siguunkin 2.962t :roll:
axp102
"Hirsch"
Viestit: 880
Liittynyt: Pe Heinä 06, 2007 19:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Sanokaa nyt p*****e

Viesti Kirjoittaja axp102 »

onnea uudelle mobiilille! ajellaan varovasti! ja laitahan kuvalinkki jos viitsit.
9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
Ässä
"Hölösuu"
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 07:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Sanokaa nyt p*****e

Viesti Kirjoittaja Ässä »

rälläkkä kirjoitti:
9-5T kirjoitti:Alle 3-litrainen 2999 cm3
3-litrainen 3000cm3
yli 3-litrainen 3001cm3
Niin...? Pitäisiköhän kirjoittaa tuohon siguunkin 2.962t :roll:
Onpas tarkkaa :lol:
Minullakin on ollut vain alle kaksilitraisia saabin prutkuja...
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Sanokaa nyt p*****e

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

9-5T kirjoitti:
rälläkkä kirjoitti:
9-5T kirjoitti:Alle 3-litrainen 2999 cm3
3-litrainen 3000cm3
yli 3-litrainen 3001cm3
Niin...? Pitäisiköhän kirjoittaa tuohon siguunkin 2.962t :roll:
Voihan sen pyöristää miten haluaa mutta kun oli alle 3-litraisesta jolloinen se oikeasti on.
Niin on joo. Mutta olisihan se nyt aika typerän näköistä jos autoa myytäisiin 2.962-litraisena 3-litraisen sijasta, eikös?
9-5/2,3LPT
"Aero"
Viestit: 397
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
Paikkakunta: Vaasa

Re: Sanokaa nyt p*****e

Viesti Kirjoittaja 9-5/2,3LPT »

Eiköhän 2-litraiset moottorit ole 2-litraisia ja 3-litraiset 3-litraisia, kun puhutaan moottorin koosta!
Kun puhutaan sylinteritilavuudesta on siinä vielä palotilan vara, jotta päästään tasalukemiin.
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
9-5/2,3LPT
"Aero"
Viestit: 397
Liittynyt: Su Maalis 04, 2007 20:44
Paikkakunta: Vaasa

Re: Sanokaa nyt p*****e

Viesti Kirjoittaja 9-5/2,3LPT »

9-5T kirjoitti:
9-5/2,3LPT kirjoitti:Kun puhutaan sylinteritilavuudesta on siinä vielä palotilan vara, jotta päästään tasalukemiin.
Meinaatko ettei palotilaa ole laskettu sylinteritilavuuteen?
Meinaan
Aeron veivihuoneessa SAE 0W-40 (GM-LL-A025).
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Sanokaa nyt p*****e

Viesti Kirjoittaja Eski »

Enemmän ajettukin (>200K) voi olla hyväkin hankinta, koska useimmat kulutusosat menevät vaihtoon viimeistään tuossa 150-200K tienoilla, joten sellainen auto, johon on juuri tehty jarru-, iskari-, pusla-, jakopää- yms remontit saattaa mennä taas pitkän aikaa huolettomasti... Vähemmän ajetussa saa itse tehdä kaikki remontit oman mielensä ja budjetin mukaan (saattaa tosin ruveta sylettämään jossain vaiheessa (been there, done that).

Tuntuu olevan myös aika paljon tuurista kiinni, miten nämä vehkeet toimivat. Toisilla paukkuu jakopäät ja huohottimet on tukossa, vaikka tekisi mitä. Toiset ajavat normihuoltovälillä huolettomasti ja ilman ongelmia.

Huolimattomasti pidettyä paljon ajettua en ostaisi.

Eski
Vastaa Viestiin