Tarinaa eräästä konerikosta

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
2.3i-16
"Hölösuu"
Viestit: 1247
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 12:50

Re: Tarinaa eräästä konerikosta

Viesti Kirjoittaja 2.3i-16 »

Männänrenkaiden vaihto kuulostaa kyllä tosi oudolta.
Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1858
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarinaa eräästä konerikosta

Viesti Kirjoittaja mikan »

Suosittelivat, että ne vois vaihtaa samalla kun muutenkin on kone purettuna. Toki niistä vois vain mitata välykset ja laittaa takaisin jos on ok. En tiedä mitä uudet renkaat maksaa?
Laakereiden kanssa on kait hieman tulkintakysymys meneekö ne omistajan vain gm:n piikkiin. Huolenpito-ohjelma kait sanoo, että jos laakerit on kuluneet voiteluongelman seurauksena, niin sitten menee takuuseen.

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1858
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Re: Tarinaa eräästä konerikosta

Viesti Kirjoittaja mikan »

Hyvältä näyttää. Alakerta oli hyvässä kunnossa. Laakereissa oli hyvin vähäisiä kulumisen merkkejä ja kampura oli linjassa. Uudet laakerit sisään ja samalla hoonattiin ja uusittiin renkaat. Sylinterissä ei tuntunut pykälää. Kansi myös hyvässä iskussa ja ahdin välyksetön. Karstaa oli hieman öljypohjassa, mutta ei mitenkään hälyyttävän paljon. Alkuperäisellä huohotinsysteemillä on kuitenkin ajettu 170 tkm ja viimeiset 45 tkm päivitetyllä. Joten varsin hyvät fiilikset ja tuo kun laitetaan uusilla jakopään kamoilla nippuun, niin sillä pitäis päästä monta vuotta ongelmitta.

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Vastaa Viestiin