rengsleveys vs ajo-ominaisuudet

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: rengsleveys vs ajo-ominaisuudet

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

joo kiinnostais tuo takapään poikkituki.. mutta voiskai sitä itsekkin yrittää väsätä..
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Re: rengsleveys vs ajo-ominaisuudet

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Eniten oikeasti arvelluttaa poikkituen asennus. Jos olen oikeesti ymmärtänyt niin joku pää hitsataan kiinni ts. ei ole tarvittaessa poistettavissa kotivoimin ja se monikäyttöisyyden poistuminen . Vaikutus ajokäyttäytYmiseen on itselle suuri ?

Kovin on ollut hiljaista vastauksien kanssa ; pitäisköhän perustaa uusi aihe otsikolla " takapoikkituki" ?
Ikotion
"Turbo"
Viestit: 231
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 21:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: rengsleveys vs ajo-ominaisuudet

Viesti Kirjoittaja Ikotion »

voihan sen tehdä mallia pultattavan sen poikkituen jolloin olis taakse ainakin syytä hitsata iskaritolppiin poikkituen arveltuihin kiinnityskohtiin ainakin 2mm pellit niin tuleepahan tukeva


Jokatapauksessa siinä joutuu hitsaushommiin jos semmosen poikkituen halajaa tehdä.


Etupään poikkituki kuitenkin pultataan iskarin yläpäihin, samoilla pulteilla millä tulee iskarit koriin kiinni
Saab 9000T B202 -89 200hp & 300Nm @ 0.6Bar -> 1.3-1.8bar= ?Hp & ?Nm
Vastaa Viestiin