Jouttis kirjoitti:
Ostin maahantuojalta -99 malliin orkkistuet (etu ja taka) ja yllätys oli suuri kun tuo etummainen olikin takaosastaan eli juuri tuon puslan kohdalta huomattavasti alkuperäistä kapeampi - kuulemma korvaava osa. Syntynyt välys on sitten korjattu puslan metallisydämen molemmin puolin asennettavilla holkeilla. Ei oikein tukevuudellaan vakuuta. En ole aktiivisesti etsinyt, mutta jos alkuperäiseen alumiinitukeen on saatavilla uusi pusla (vaikka uretaani) niin eiköhän tuo vaihtoon mene.
Tänään tulikin tehtyä juuri sama epämukava havainto, kun vanha oli jo irti ja lattialla. Mun osa kun tuli PCS:ltä (ja Speedpartsin katalogissa ei asiasta ollut mainintaa), niin eihän mulla sitten tuollaisia holkkeja ollut, kun en osannut tilatessa pyytää. Sitten takaisin vessa nippuun vanhan (melko lailla muusina olevan) puslan kanssa.
Tuohon wanhaan, takaosastaan leveään puslaan ei ole osunut silmään missään uretaania myytävänä - muuten olisi sellainen kyllä paikallaan. Tosin mun ajomäärillä tuo kapeampikin varmaan kyllä kestänee tuon masiinan loppuiän, mutta nyt pitää kehittää tuollaiset holkit tai nippu prikkoja jostakin, ja sitten taas ruuvaamaan. (On muuten hieno design: ihan pienestä kiinni, että ei mahdu se tuen pultti tulemaan ulos ilman, että taas löysää sitä koko kannakesysteemiä. Ei se nyt vaikeaa noinkaan ole, mutta hienoa silti.)
E