Rajana on vain oma mielikuvitussaapasjalkakissa kirjoitti:Olen samaa mieltä siitä, et noi iltahämyset kuvat veden äärellä ois parhaita, mut ei täältä kyllä taida vettä löytyä, ainakaan semmosta minkä ääreen pääsis autolla, niin lähelle.. Tai sit oon vaan pyörinyt väärissä paikoissa.. Noi sun hiekkakuoppakuvat on kyl kans tosi upeita. Se kuvan henki riippuu niin paljon tuosta taustasta ja kuvakulmasta ettei uskoiskaan..
Tiedän koska olen yhtä boxia joskus väistellytRaimo Miettinen kirjoitti:...ja jos ei olisi pysynyt siinä vauhdissa niin ovathan nuo motarilla lentelevät moottorisahat ja vastaavat ihan kivoja.
Ohjeet ja ohjeet, ihan turhia tuommoset suositukset, niissä on kuitenkin valmistajan laskemat varmuudet sisälläPsychocowboy kirjoitti: J a ohjeen mukaan ei saisi ajaa yli 110km/h mutta 180km/h on katolla pysynyt
Siis että jarru pettää ennemmin kuin vaijerit?? Toi oli kyllä uutta. Siis mikä tuo ihmistenkuljetus juttu on? Puupaa autonkuljttajien hommia?V.J.S kirjoitti: Tiesittekö muuten, että on helvetisti paljon todennäköisempää, että hissi putoaa ylöspäin, kuin alaspäin?
Niinpä, mutta valitettavasti tarraimet ei n. 98% tapauksissa toimi, eikä ole edes suunniteltu toimivaksi, kuin pudotuksessa alaspäinMimmi kirjoitti:Onneksi ko. häksättimissä on tarraimet
Jos hissikorissa on yli 50% täydestä kuormasta, ei ylöspäin putoamisen vaaraa enään ole. Rappuset on silti suositeltava vaihtoehto, alkaa nykyään erään firman toimittamissa hisseissä olemaan liikaa meikäläisen suunnittelemia komponenttejaPsychocowboy kirjoitti:Maanantaista lähtien kuljen vain rappuja pitkin. Hiki tosin tulee kaasupullojen kanssa ja olkaan sattuu
Ei kai kyseessä ole S-kirjaimella alkava hissimerkki? Meinaan niitä meillä töissä on ja muutaman kerran tullut jäätyä sisäänV.J.S kirjoitti:Jos hissikorissa on yli 50% täydestä kuormasta, ei ylöspäin putoamisen vaaraa enään ole. Rappuset on silti suositeltava vaihtoehto, alkaa nykyään erään firman toimittamissa hisseissä olemaan liikaa meikäläisen suunnittelemia komponenttejaPsychocowboy kirjoitti:Maanantaista lähtien kuljen vain rappuja pitkin. Hiki tosin tulee kaasupullojen kanssa ja olkaan sattuu