Onko tietoa näistä viimeviikkojen tilauksista, onko jo nettiyhteydet jne. kunnossa
Joutuuko tilaukset tekee uudestaan vai onko ne viel tilauskannassa
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
patu kirjoitti:Onko tietoa näistä viimeviikkojen tilauksista, onko jo nettiyhteydet jne. kunnossa
Joutuuko tilaukset tekee uudestaan vai onko ne viel tilauskannassa
Tilauksia tuskin tarvii tehdä uudestaan, ne kyllä ovat tilauskannassa.
Toimituksesta en osaa vielä sanoa tarkemmin.
Jos potkuhousu pääsee täällä käymään niin voi varmasti valaista asiaa enemmän.
Kai sitä Zainoa ostais testiin jos nettikauppa olis auki, puhelimeen vastattaisiin tai YV:hen vastattaisiin.
Samoin Nordicin tilaaminen. Ruotsin pää totesi vain että ottakaa yhteys Trolli.nu:hun, joka on nykyään diileri Suomessa...
En minä millään pahalla, mutta jos bisnekseen ryhtyy, niin pitäisi sitä kaiketi pyörittää luotettavasti. Katko lie kestänyt jo n. kuukauden? Onko siis tiedossa vaihtoehtoisia reittejä tavoittaa kyseisten tuotteiden edustajafirma, vai onko bisnes lakkautettu vai mistä on kyse?
Ihmettelee..
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Niinpä... pääsin jo leuhkimaan työkavereille, että on aika hyvää vahaa.
No nyt on siellä muutama tilannutkin zainon tuotteita. Ja arvaa kyselevätkö maanantaina mikäs firma tää on ,kun eivät ole saaneet niitä.. kuitenkin tuo edellämainittu kuukausi
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Uskokaa nyt hyvät ihmiset, katkos johtuu nettipalveluntarjoajasta, jonka homma kusee, koska sillä ei ole tarjota vapaata piuhaa Potkiksen kaupalle. Potkis on siis ilman nettiä tällä hetkellä. Eli kauppa on "kiinni", kunnes nettiyhteys toimii. Ja voin sanoa, että luotettavampaa kauppaa ja parempaa asiakaspalvelua saa hakea!
Koittakaa vaikka lähettää sähköpostia, jos osoite löytyy. Potkis kyllä vastaa mahdollisuuksien mukaan, jotka ovat valitettavan rajalliset.
G-mies kirjoitti:
Uskokaa nyt hyvät ihmiset, katkos johtuu nettipalveluntarjoajasta, jonka homma kusee, koska sillä ei ole tarjota vapaata piuhaa Potkiksen kaupalle. Potkis on siis ilman nettiä tällä hetkellä. Eli kauppa on "kiinni", kunnes nettiyhteys toimii. Ja voin sanoa, että luotettavampaa kauppaa ja parempaa asiakaspalvelua saa hakea!
Siis tämähän kyllä on tullut jo selväksi monta kertaa, ei siinä mitään.
Mutta mielestäni kyllä vakavan bisneksen pyörittäminen ei saa olla nettipiuhoista tai palveluntarjoajista kiinni. Niitä kyllä on joka lähtöön ja vaikka millaisilla palvelutasosopimuksilla.
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
G-mies kirjoitti:
Koittakaa vaikka lähettää sähköpostia, jos osoite löytyy. Potkis kyllä vastaa mahdollisuuksien mukaan, jotka ovat valitettavan rajalliset.
Lisätään nyt tähän vielä hieman spekulaatiota..
Eli miksei ihmiset täällä joilla (ainakin signaturen mainosten perusteella) on tekemistä Zainokaupan kanssa sitten ilmoittele näitä vaihtoehtoisia yhteystietoja/hoida tilauksia jotenkin eteenpäin?
Varsinkin siinä vaiheessa asia muuttui hieman kiusalliseksi, kun Nordicin edustaja Ruotsista totesi, että tavarat tulee ostaa Suomen edustajalta (trolli.nu) - mutta kun ei saa kiinni! Tosin tässä asiassa tuskin MapTunkaan on mikään loistava esimerkki ollut..
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
No, läheisessä jakokaapissa ei vaan ole yhtään vapaata piuhaa... sinne ei siis saa lisää liittymiä, kuin vetämällä lisää piuhaa. En tiedä tarkkaan tämänhetkistä tilannetta, mutta toivottavasti asiassa on valoa näkyvissä.
G-mies kirjoitti:
No, läheisessä jakokaapissa ei vaan ole yhtään vapaata piuhaa... sinne ei siis saa lisää liittymiä, kuin vetämällä lisää piuhaa. En tiedä tarkkaan tämänhetkistä tilannetta, mutta toivottavasti asiassa on valoa näkyvissä.
Juu, no turhapa aiheesta on spekuloida sen enempää, mutta yleensä kyllä nettikaupat tmv. bisnekset pyörii aivan jossain muualla kuin kotiyhteyksien varassa. Ja nykyään on langatonta nettiäkin tarjolla kaikkialla mahd. tilausten/sähköpostien tarkistukseen.
Mutta varmaankin esim. ilmoitus ongelmista ja jotain arvioita/vaihtoehtoisia yhteystietoja sivuilla olisi hyvä juttu monen asiakkaan mielestä! Tämä ihan rakentavassa hengessä sanottuna..
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Tuo informaatio kannattaisi melkein laittaa sinne saitille + muutenkin vinkkiä jos firman tekniikkaongelmien vuoksi palvelu hidastuu. Ei tarvisi sitten hma:nkaan ihmetellä täällä ääneen näitä asioita ja muiden paikkailla Potkuhousun puolesta.
PR:llähän nää kaikki jutut pyörii ja ihmiset puhuu toisilleen negatiiviset mutta ei positiivisia kokemuksia jne..
En nyt meinaa, että joku saabisti alkaisi yhtäkkiä Potkiksen kauppaa mollaamaan ympäri kyliä, mutta onhan noita asiakkaita näiden piirien ulkopuoleltakin ja siellä ei todnäk ole ketään kertomassa Potkiksen puolesta miksi näin on asia.
Tämäkin siis täysin rakentavassa hengessä, ei ole ketään kohtaan mitään antipatioita nyt. Ainoastaan ihmettelen, miksei tällaisesta asiasta ole ilmoitusta saitilla.
Mimmi kirjoitti:Minulla ei ole osuutta ko. kaupassa, mutta senverran tiedän, että koko Euroopassa ei tällä hetkellä ole Zainoja. Potkista voi sitten syyttää palvelun puutteesta.
Ei liity sitten mitenkään varsinaiseen aiheeseen (mulla on Zainoa ja toimitus tapahtui nopeasti).
Aloin vasta äsken lukemaan tarkemmin Zaino Bros'n yhteystietoja ja jotenkin tuo Howell New Jersey tuntui tutulta. Hitto, mähän ajoin ton kylän läpi autolla vasta muutama kuukausi takaperin !!! Oispa ton tajunnut, niin olisi ostanut matkalaukut täyteen Zainoa : )
Kesäkuun alussa muutin ja jäin ilman nettiyhteyttä vaikka liittymän siirrosta oli sovittu silloisen palveluntarjoajan kanssa hyvissä ajoin etukäteen. Liittymää ei tullut vaikka kuinka pidettiin yhteyttä. Lopulta ilmoittivat että eivät pysty toimittamaan nettiä. Uusi liittymä tilaukseen ja jonotuslistan hännille. 6 viikkoa meni ilman nettä ja nyt on saatu koneet pystyyn. Varasto vain myytiin loppuun.
Zainoja tulee varastoon taas heinäkuun lopulla ja kauppa pistetään pystyyn.
Tilanne kävi vaikeaksi ja piti tehdä päätös kaupan sulkemisesta kunnes liittymä taas toimisi.
Kaikki toiminta oli suunniteltu alunalkaen nettipohjaiseksi ja kun ei ollut yhteyttä pysähtyi kaikki toiminta. Tapahtuneesta on opittu ja nyt työstän kuumeisesti uutta logostista järjestelmää. Ilmoitan kun Zainot ovat taas varastossa.
EDIT: Kun kaikki menee pieleen niin ne todellakin menevät, herra Murphy on kova kouluttaja
Viimeksi muokannut potkuhousu, Pe Kesä 30, 2006 21:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Jaa, en minä ainakaan ole huomannut topicin lyhentyneen... sivumääräkin on ollut samoissa ja lähes päivittäin käyn lukemassa foorumia. Ellei sitten yhtenä päivänä olla avauduttu oikeen olan takaa .