David Hasselhoff keskustelu

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Mulla taas löytyy kännyssä koko Heyla-Heyla MP3-sena... Sytyttäjäbiisi aina mukana.. 8)
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

Tri-Lo kirjoitti:Mulla taas löytyy kännyssä koko Heyla-Heyla MP3-sena... Sytyttäjäbiisi aina mukana.. 8)
toinen loistava on Beach Baby
BMW 525iA Touring Executive
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Mäksä kirjoitti:
Tri-Lo kirjoitti:Mulla taas löytyy kännyssä koko Heyla-Heyla MP3-sena... Sytyttäjäbiisi aina mukana.. 8)
Tottakai, kuten moni muukin.. :D
Tai oikeastaan ne kaikki!Kuva
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Tri-Lo kirjoitti:
Mäksä kirjoitti:
totta, turha yksilöidä, ne on kaikki parhaita 8)
SledgeHammer
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

Mäksä kirjoitti:
Tri-Lo kirjoitti:
Mäksä kirjoitti: toinen loistava on Beach Baby
totta, turha yksilöidä, ne on kaikki parhaita 8)
Sama, DH on kyllä ilmiömäinen lahjakkuus musiikinmaailmassa hän osaa vetää sekä überhempeitä biisejä (Du..), rokki biisejä (Hot Shot City..) näitä vois kyllä kutsua junttihumpaks Reetu pääsee likimain samalle tasolle tässä, sitten joululauluja yms. loistavia covereita 8)
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
9000CS...
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

SledgeHammer kirjoitti:...Reetu pääsee likimain samalle tasolle tässä...
Siinä vaiheessa, kun täällä alkaa näkyä Frederikin avatar-kuvia ja 15sivua Reetun ylistämistä, niin Saab menee myyntiin ja ostan vaikka Volvon :twisted:
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
SledgeHammer
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

9000CS... kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun täällä alkaa näkyä Frederikin avatar-kuvia ja 15sivua Reetun ylistämistä, niin Saab menee myyntiin ja ostan vaikka Volvon :twisted:
Kuuntelepa Pelimies-levyltä Äijä viilee-biisi Reeru coveroi Boney M:n vanhaa hittiä Daddy Cool, nooh voitte arvata kuinka "loistava" se on :lol: "parempi" jopa kuin tämä Seksipommi-biisi jonka Reetu on tehnyt Tom Jonesin hitistä Sexbomb
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
volvo
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja volvo »

kai teil ollu joskus "nuorena".ollu ritari ässä paidat mä tunnustan mul oli semmonen mis oli se kitti ja joku pelikortti sit siin luki ritari ässä.olin mä polleeta poikaa.ja muuten joskus sai ritari ässä purkkaa.mis on mukana tarra.mul löytyy vieläki ne tarrat koulupöydästä :oops:
E39 525tds touring - 99
Volvo S 40 T4-98 se toinen Ruotsalais auto
9000CS...
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

SledgeHammer kirjoitti:Kuuntelepa Pelimies-levyltä Äijä viilee-biisi Reeru coveroi Boney M:n vanhaa hittiä Daddy Cool, nooh voitte arvata kuinka "loistava" se on :lol:
Voin vain kuvitella millaisesta klassikosta on kyse 8)

Unelmien täyttymys olisi nähdä Reetu, Nykänen ja "salarakkaat" Marika Fingeroos ja kuka se toinen ydinfyysikko mahtoikaan olla, samalla keikalla. Kyllä siinä kalpenisi kaiken maailman Mestarit Areenalla -tyyliset amatöörien räpellykset kun tämä voimanelikko lähtisi valloittamaan maailmaa 8) :lol:
volvo kirjoitti:ja muuten joskus sai ritari ässä purkkaa.mis on mukana tarra.mul löytyy vieläki ne tarrat koulupöydästä
Nuo purkat muistankin :D
Eikös se ollut sellainen litteä vaaleanpunainen purukumi, joka oli reunoista vähän ylöspäin taiteltu?
Tarra oli 6cmx2cm joka oli purukumin ympärillä. :D
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Joo joo, tietty DH oli kingi jo nuorena. 8) Voin todistaakin: :wink:

Epäselvää jälkeä kännykameralla, mutta oikealla MINÄ, vieressä pikkuveli ja takana KITT! :D
Kuva
Haikara
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Haikara »

9000CS... kirjoitti:
Yeah! Ja kun Alatalon Mikko saa aikaan viidentoista sivun "keskustelun", on aika viedä tietokone hiekkakuopan reunalle ja kokeilla haulikon kohdistusta... :) :) :)
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Haikara kirjoitti:
9000CS... kirjoitti:
Yeah! Ja kun Alatalon Mikko saa aikaan viidentoista sivun "keskustelun", on aika viedä tietokone hiekkakuopan reunalle ja kokeilla haulikon kohdistusta... :) :) :)
No sehän on aivan selvä, kuinkas muuten?! :?

Mutta miten se tähän liittyy..?Kuva
:D :lol: :D
Viimeksi muokannut Tri-Lo, Pe Elo 05, 2005 21:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Haikara kirjoitti:
9000CS... kirjoitti:
ette usko mitä ollaan myös kuunmeltu sledgen kanssa, ja ite kuuntelin pariviikkoa putkeen autos työmatkoilla...Mikko Alataloa!!!!
Haikara
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Haikara »

Tri-Lo kirjoitti:
Haikara kirjoitti:
9000CS... kirjoitti: Siinä vaiheessa, kun täällä alkaa näkyä Frederikin avatar-kuvia ja 15sivua Reetun ylistämistä, niin Saab menee myyntiin ja ostan vaikka Volvon :twisted:
Yeah! Ja kun Alatalon Mikko saa aikaan kuudentoista sivun "keskustelun", on aika viedä tietokone hiekkakuopan reunalle ja kokeilla haulikon kohdistusta... :) :) :)
No sehän on aivan selvä, kuinkas muuten?! :?

Mutta miten se tähän liittyy..?Kuva
:D :lol: :D
No, rautalankamalli: 8O
kun Mikko Alatalo saa aikaan kuusitoistasivuisen keskustelun, nettisurffaaminen riittää minun osalta. Silloin tietokone on turha kapine(tämä on ainoastaan minun henkilökohtainen kaino mielipiteeni, enkä voi esittää minkäänlaisia tieteellisiä prinsiippejä mielipiteeni tueksi) ja silloin tietokoneen voi hyötykäyttää vaikkapa kohdistamalla aseen siihen...
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Haikara kirjoitti:No, rautalankamalli: 8O
kun Mikko Alatalo saa aikaan kuusitoistasivuisen keskustelun, nettisurffaaminen riittää minun osalta. Silloin tietokone on turha kapine(tämä on ainoastaan minun henkilökohtainen kaino mielipiteeni, enkä voi esittää minkäänlaisia tieteellisiä prinsiippejä mielipiteeni tueksi) ja silloin tietokoneen voi hyötykäyttää vaikkapa kohdistamalla aseen siihen...
Niin niin! :)

Mutta tässähän käsitellään kuitenkin DH:ta, aikamme MIEHEKKÄINTÄ MIESTÄ!Kuva
Vastaa Viestiin