Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951 Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Viesti
Kirjoittaja tknummelin » Su Tammi 23, 2005 11:52
Tuo pulkka on Bugatti, mallia en muista.
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1501 Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hakuba2 » Su Tammi 23, 2005 14:57
tknummelin kirjoitti: Tuo pulkka on Bugatti, mallia en muista.
Bugatti Veyron, 8.litrainen W16, 1000hv, huippunopeus 406km/h ja 0-300km/h alle neljäntoista sekunnin.. Aika messevä peli..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Raimo Miettinen
"Hölösuu"
Viestit: 1723 Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
Paikkakunta: Raum
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Raimo Miettinen » La Tammi 29, 2005 19:06
Jep-jep, oikein meni. Tässä pari kompaa:
A.
B.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132 Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja V-M » La Tammi 29, 2005 21:37
No alempi on tietty mosse mutta sehän näkee jokainen mutta tuo tais olla se viimeinen epätoivoine yritys modernisoida sitä ja tuota ei enään Suomeen tuotukkaan.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
makri
"Turbo"
Viestit: 213 Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 07:52
Paikkakunta: Prince Albert, Saskatchewan, Kanada
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja makri » Su Tammi 30, 2005 03:23
makri kirjoitti: Näyttääkös tällainen tutulta:
Tämä oli sitten portugalilainen
UMM .
Noissa Raimon kuvissa ekan merkki on ainakin Infiniti, malli ei näytä tutulta...
2019 Mazda CX9 2,5T + 2011 Mazda3 GT 2,5i +
Telajärvi
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5224 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53
Viesti
Kirjoittaja Risto » Su Tammi 30, 2005 10:18
Viimeksi muokannut
Risto , Ma Helmi 28, 2011 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5224 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53
Viesti
Kirjoittaja Risto » Su Tammi 30, 2005 10:25
Viimeksi muokannut
Risto , Ma Helmi 28, 2011 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132 Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja V-M » Su Tammi 30, 2005 11:10
Risto kirjoitti: V-M kirjoitti: No alempi on tietty mosse mutta sehän näkee jokainen mutta tuo tais olla se viimeinen epätoivoinen yritys modernisoida sitä ja tuota ei enään Suomeen tuotukaan.
V-M
Mosse kylläkin, mutta prototyyppi vuodelta 1973 eikä viimeinen Talbotiin pohjautuva rypistys Aleko.
Äh piti kirjoittamani että viimeinen takavetoinen... ne etuveto mallit oli tosi epätoivoisia äpöstyksiä.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986 Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Vesa Pohjalainen » Su Helmi 20, 2005 11:17
Pistetäänpä mietintään sunnuntain ratoksi
Mikä tämä tyylikäs auto on? Melkein kuin T-bird muttei ihan
Ja koneenahan siinä on ????
# 419 Vesa Pohjalainen
vilpertti
"Aero"
Viestit: 429 Liittynyt: Su Marras 16, 2003 00:50
Paikkakunta: Kemi
Viesti
Kirjoittaja vilpertti » Su Helmi 20, 2005 12:32
Studebaker?
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986 Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Vesa Pohjalainen » Su Helmi 20, 2005 13:03
vilpertti kirjoitti: Studebaker?
Kyllä siinä sitäkin näköä on. Merkki on eurooppalainen ja toimii edelleen, tosin eri nimellä
Saksasta pitää hakea vauhtia
# 419 Vesa Pohjalainen
vilpertti
"Aero"
Viestit: 429 Liittynyt: Su Marras 16, 2003 00:50
Paikkakunta: Kemi
Viesti
Kirjoittaja vilpertti » Su Helmi 20, 2005 13:54
DKW (coupe?) ja ilmeisesti 1000 kuutioinen kone. Se mitä ranskankielestä ymmärsin (numerot
) niin valmistus on loppunut 1965.
Taisi olla tuossa äsken pikkusen okuläärit kierossa. Auto on tosi pieni.
EDIT: 2-tahti
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986 Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Vesa Pohjalainen » Su Helmi 20, 2005 15:04
vilpertti kirjoitti: DKW (coupe?) ja ilmeisesti 1000 kuutioinen kone. Se mitä ranskankielestä ymmärsin (numerot
) niin valmistus on loppunut 1965.
Taisi olla tuossa äsken pikkusen okuläärit kierossa. Auto on tosi pieni.
EDIT: 2-tahti
Oikein meni. On vain harvinaisen kaunis peli.
# 419 Vesa Pohjalainen
Reetu
Viesti
Kirjoittaja Reetu » Ma Helmi 21, 2005 11:34
No jopas jotakin , vai DKW.