Sillä vaan ei ole myynnin kannalta paljoakaan merkitystä. Malli pysyi virallisesti pitkään samana (NEVSin malli, tai oikeammin valmistaja taitaa olla jo virallisesti eri, en ole ihan varma), korin perusmuodot ovat samat faceliftistä huolimatta, sisusta näyttää suurinpiirtein samalta, joten muuten potentiaalisen merkinvaihtajan (muu -> Saab) silmissä malli on sama eli vanha, riippumatta siitä kuinka hyvä se on, montako tyyppiongelmaa on korjattu ja montako parannusta on aikain saatossa tehty.Poy kirjoitti: Olis aika jännä nähdä paljonko on yhteisiä osia verrattuna 2002 autoon. Autoa on välillä faceliftattu ja turvallisuutta parannettu. Moottorikin on nyt ihan eri. Varmaan enemmän muutoksia kuin aikanaan NG900->OG9-3. Autossa vaan sama mallinimi, niin täytyyhän sen olla täysin sama auto kuin vuonna 2002.
Siksi se on vaihtoehto lähinnä valmiille saabisteille, jotka arvostavat merkkiä merkkinä, löytävät ne pienet uudistukset ja muutokset ja pitävät tuotteesta jo valmiiksi. TV on tässä varmaan ihan oikeassa. Mutta ei kannata huolestua, kyseessä on täkäläisittäin (=Euroopassa) piensarja ja eiköhän Euroopasta ne tuhat saabistia löydy.