walderama kirjoitti:
Ps: Virranjakajia pystytään muokkaamaan turbokäyttöön tavallisesta jakajasta..
Kerrotko lisää, tästä olen koettanut kysellä aiemminkin, eli riittääkö vaparin jakajan säätöalue turbolle, eli ruuvaa vaan kiinni vaparin jakajaan kiinni turbomallin painekellon, ja säätää perusennakon about keskelle, vai miten se menee?
Ja nyt tämä homma on kiikun kaakun kun kone osoittautui terveeksi, (kuulemani naputus johtui ainoastaan kiertyneestä laturin remmistä joka rasitti toispuoleisesti kuluneesta reunastaan kaiketi johtuen laturia niin että laturin siivet pääsivät nakuttamaan silloin tällöin moottoriin

)
Kone käy nyt uudella hihnalla kuin enkeli, eikä kahdella STP Engine Flush-huuhtelulla tehty puhdistus tuonut mitään kummempaa koneesta ulos eli tuon perimätietoinen ajomäärä, 120tkm saattaa pitää paikkansa.
Ja lisäksi tuo puristussuhde (8.5:1) viittaisi kätevästi turbotukseen, eli miedot paineet, IC lampunpesijöiden paikalle, dynossa käyntiä ja muutoskatsastusta
Kunhan vaan löytyisi pakosarja ja turbo, sekä dp (no senkait voi tehdä itse).