Juu, nyt kun muistelin niin velipojallakin on 9-5:ssa AS3:n perässä tuollaiset samanlaiset DLS:t ja kyllä ne hänelläkin ihan hyvin soi

Psychocowboy kirjoitti:Kyllä ne ne as3:lla soivat ihan hyvin hieman ennen vaurioita kuuloelimissäFrostgrey kirjoitti:
En yhtään ihmette vaikka ei soisi kauhian hyvin jos koitat saabin omalla vahvarilla noita käskeä. Eli riittää ei-hifistille mutta kovaa kuuntelevalle. Eli Nuggen ongelmat taitaa olla jossain muualla. Tosin parempia säätöjä basso/diskantti kaipaisi orkkis soittimeen.
Onkohan tuo särinä mahdollista Nuggella jos johdot mennyt väärin???
Itellä kävi kanssa noin. Mut mulla on se intin jekkulangalla nykysin kiinni. Porasin Dremelillä siihen sisäpuolella olevaan rinkulaan reiät ja langalla kiinni. Ei näy ulos päin ollenkaan ja eipä paljon kiinnostanu ostaa uutta ku pyytävät käytestäkin varaosahaussa 20€ + postit. Ei kiitos!nugge kirjoitti:Kukakohan pystyisi asentaa noi sillai ns "ammatillisiesti"
Jaksa enää koskee tohon ku rikoin sen ovipahven kaiutinritilänki.
Ku enhä mä tienni et sitä ei etukautta saa pois vaan joutuu koko helvetin pahvin repii sieltä vittuun...
voi elämä et voi ärsyttää.
Sonyn Exploid sarja menee pudottamalla (itellä nuo)ja jotkut alpinen mallit ja varmaan moni muukin. Muistaakseni pioneerin oli sellainen ettei menny modaamatta mutta mallejakin on monia. Jos sen joku muu asentaa niin eihän sen väliä onko helpponugge kirjoitti:
Ajattelin jos viel vaihtais noi 6x9 tuumaset tuolt hattuhyllyn vieressä.
Mitkäköhän olisi sopivat jotka menis ilman suurempia ongelmia paikalleen?
Kiitos.
MUOKKAUS ----
Mites noi xplodit (4-tietkö?) soi vs originaalitt?Psychocowboy kirjoitti: Sonyn Exploid sarja menee pudottamalla (itellä nuo)ja jotkut alpinen mallit ja varmaan moni muukin. Muistaakseni pioneerin oli sellainen ettei menny modaamatta mutta mallejakin on monia. Jos sen joku muu asentaa niin eihän sen väliä onko helppo. Kyllä se siitä iloksi muuttuu
Nimim Hookilla on 4-tiet eli osaa kertoa niistä enempi. Mulla kun on ne 3-tiet kun juuri sillä hetkellä ei ollut noita 4-teitä kun kaupassa olin.NG900T kirjoitti:Mites noi xplodit (4-tietkö?) soi vs originaalitt?Psychocowboy kirjoitti: Sonyn Exploid sarja menee pudottamalla (itellä nuo)ja jotkut alpinen mallit ja varmaan moni muukin. Muistaakseni pioneerin oli sellainen ettei menny modaamatta mutta mallejakin on monia. Jos sen joku muu asentaa niin eihän sen väliä onko helppo. Kyllä se siitä iloksi muuttuu
Samassa hintaluokassa näyttäs olevan autostudion listalla http://www.autostudio.fi/index.php?cPath=21_23_95 paljonkin valinnan varaa, mutta sit ei taas tiedä kuinka jotku muut mallit sinne putoo niin toi sony vois siinäkin mielessä olla varteenotettava vaihtoehto.
Joillain kokemuksia mistä kiikastaa jos ei jonku mallinen kuusysi sinne mene? Magneetin koko, "pulttijako" upotussyvyys tms?
Ja joko soi kuten täällä kehuttiinNG900T kirjoitti:Mitä ne teki eritavalla mitä itse asensit?nugge kirjoitti:kylhän mä sain ne soimaan kun kävin tuol stereostereossa asentamassa ne.
vähän tuli maksaa mut ainaki nyt toimiin.