Mistä turbo järkevästi

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
eklunto1
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: To Maalis 10, 2005 19:48
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja eklunto1 »

andr kirjoitti:>>Kyllä se periaatteessa saattaisi mennä laihalle, jos moottorinohjaus
>>ei kyttäisi seoksia yhtä tarkasti kuin trionic, tai vastaavasti jos
>>autossa olisi virisofta, joka sallisi laihallemenon, kuten kuulopuheiden
>>mukaan esim BSR.

aha,

voisko tästä saada lisää informaatiota? Itellä tuo bsr...

/r
Ei päde enää uusiin BSR:n softiin. Vanhatkin PPC voi netin yli päivittää. (Vanha n. 5 vuotta tai yli).
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
andr
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: To Maalis 23, 2006 08:53

Viesti Kirjoittaja andr »

ok, ktos /r.
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

Eikö vesipumppu kannattanut vaihtaa samalla kun ahdin?
99T-museopeli
tonnari
"Kaasari"
Viestit: 44
Liittynyt: To Loka 06, 2005 17:00

Turbo paikalla

Viesti Kirjoittaja tonnari »

Uusi turbo on paikalla. Pajalta lähtiessä auto savusi runsaaasti, mutta savutus loppui n. 20 km ajon jälkeen....Aikani mietin mitsun turboa, mutta päätin pysyä kuitenkin garretissa. Mukavasti taas föönaa turbo keulalla :D
Vastaa Viestiin