Rohinaa kannen suunnalta
Re: Rohinaa kannen suunnalta
Venttilikopasta monesti tipahtaa se ketjun yläpuolella oleva bakeliittipalanen jolloin ketju pääsee hipsimään metallia ja päästää metelin. Kannattaa samalla tarkistaa ku koppa on irti.
Aki Peltola #1132
Re: Rohinaa kannen suunnalta
Päivitetäämpäs tätä, jos olisi vaikka joskus apua jollekkin.
Vika oli täälläkin foorumilla muutassa topicissa esiintynyt, eli nokkaratas löysällä...vähän hävettää, mutta löytypähän sentään
Mutta tuohon öljynpainejuttuun haluaisin niitä vastauksia.
Eli paljonko sitä pitäisi löytyä ehjästä koneesta lämpimänä tyhjäkäynnillä ja mitkä ovat toimenpiteitä vaativat raja-arvot. Tuo vähän päälle 1bar, kun tuntuu niukalta.
Vika oli täälläkin foorumilla muutassa topicissa esiintynyt, eli nokkaratas löysällä...vähän hävettää, mutta löytypähän sentään

Mutta tuohon öljynpainejuttuun haluaisin niitä vastauksia.
Eli paljonko sitä pitäisi löytyä ehjästä koneesta lämpimänä tyhjäkäynnillä ja mitkä ovat toimenpiteitä vaativat raja-arvot. Tuo vähän päälle 1bar, kun tuntuu niukalta.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: Rohinaa kannen suunnalta
Reilu 1 bar tyhjäkäynnillä lämpimillä öljyillä on ihan normaalia. Kierroksilla pitäisi nousta aika nopeasti sinne 3 bar tienoille, missä se käytännössä normiajossa kokoajan on. Kylmänä voi olla sitten jonkin aikaa jopa 5 bar.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com