Kestävyydestä puheenollen, näköjään XWD + tomaattipakettikin kestää yli 200tkm:n ajelun. On se hieno ja penkkien + ratin nahatkin näyttävät ainakin kuvien perusteella säilyttäneen hyvin muotonsa / pintansa
Jos joku tietää kyseisen auton huoltohistoriasta niin saa halutessaan avautua.
aeroflex kirjoitti:Kestävyydestä puheenollen, näköjään XWD + tomaattipakettikin kestää yli 200tkm:n ajelun.
Tähän on kyllä pakko heittää, että mistä tiedät kestävän? Swedufoorumia lueskelleena vois väittää, että palikkaa on vaihdettu tuonne vetopuoleen jo kertaalleen jos ei kahdestikin.
Mutta samaa mieltä, komea ja haluttava auto. Ei vain ole rohkeutta ostaa tuollaista. Yksi xwd hienoine ominaisuuksineen jätti hieman epävarman olotilan mulle.
Hieno auto se on edelleen! Mutta tämä on muuttunut tässä lyhyessä ajassa "oikein ERIKOISAUTOKSI", ja oikeasti näillä isoilla kirjaimilla!
Jos tuollaisen ostaisi, niin ihan oikeasti pitäisi ostaa kaksi (2) kappaletta. No , ihan sitä varten, että olis sitten ne varaosatkin omasta takaa!?! leikkiä varmaan, mutta aika paljon tottakin ja antaisi sielulle hieman rauhaa!
aeroflex kirjoitti:Kestävyydestä puheenollen, näköjään XWD + tomaattipakettikin kestää yli 200tkm:n ajelun.
Tähän on kyllä pakko heittää, että mistä tiedät kestävän? Swedufoorumia lueskelleena vois väittää, että palikkaa on vaihdettu tuonne vetopuoleen jo kertaalleen jos ei kahdestikin.
Marko A, juu en tiedäkään ja siksi tuo huoltohistoria olisikin kiinnostavaa luettavaa. No niin tai näin, on auto ehtinyt ihan kiitettäväsit olla tienkin päällä kun tuollainen määrä kilsoja ehditty rullata
NG 9-5 Vector Tid A6
Ex: NG 9-5 Vector Tid A6
Ex: Saab 9-3 SC Aero TTiD
Tuohon hintaan ei saa mistään vasemmalta ohjattavaa XWD NG 9-5 Aeroa automaattina veroineen Suomeen
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Eli 110kpl tuli uutena suomeen? Onko tilastoja montako on yhteensä tänäpäivänä? Eli käytettynä uitetut päälle.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Luulin että näitä olisi tuotu jo enempi mutta vähiin käy.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Lie noita pari tuotu tuon Trafin aineiston päivämäärän jälkeenkin ja jos joku on ollut liikennekäytöstä poistettuna (esim. kaupassa odottamassa ostajaa), niin se ei muistaakseni tuossa näy. Eli tuo tuskin on täysi totuus koko Suomen NG9-5 -kannasta, mutta tuskin se kovin kauaskaan osuu.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
core2 kirjoitti:Olihan se pakko käydä ottaan muutama kuva siitä U-rail'istakin, se on helppo irroitta tarpeenvaatiessa. Se sisältyy pilotpakettiin.
Ps. Kuvat otettu N95:sella siis kuvakritiikki on jo siinä.
Toihan näyttää ihan hemmetin hyvältä idealta! Edellyttäen siis, että se on oikeasti helppo ja näppärä käyttää. Joku voisi sanoa, että Saabistinen ajatus.
Millainen tuo u-rail olis asentaa jälkikäteen? Onko osien saatavuudesta hajua?
NG 9-5 1,6turbo business my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015