NG-femman serkku. [Oli: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)]
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Ja koska AZP on tukevasti Citikkaan kallellaan niin kerrottakoon, että C5 X7:ssä (uudempi C5) on myös adaptoituvia sähkö-hydraulisia moottorintukikumeja. Smoooooth.
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Kiitos, mitenköhän on ultimatesitikan, eli Bärlingon laita?
Täytyy sanoa, että mukavuusoptimoidut moottorityynyt ei tekis pahaa yhdistelmälle Saab+Fiatin diiseli.
Täytyy sanoa, että mukavuusoptimoidut moottorityynyt ei tekis pahaa yhdistelmälle Saab+Fiatin diiseli.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Eli kun moottorin tukikumit porsii, niin tonnareis ne korjataan Sialla, Volvosta tulee laiska mut Citikka jää mahastaan kii parkkikselle. Hyviä vehkeitä!
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
^^Luin ensin, että ultimate-estetiikka
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Sama maku
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Kyllähän siinä ultimate-estetiikkaa täytyy harrastaa, jos Berlingoa kauniina pitää. Parempi sokkona käsin kosketella - autolta tuntuu, mutta kurveista ei saa käsitystä. Hyvä niin. .
No, asiaan. Vastaavalla autolla, mutta Pökö Partnerilla ajelleena voin sanoa, että onpahan käytännöllinen laitos. Ei omaan makuun, mutta jos kuljetuskykyä tilan näkökulmasta katsoo, niin paljon saa sillä rahalla mahdollisuuksia.
Kauas meni kommenttini varsinaisesta ketjun aiheesta .
No, asiaan. Vastaavalla autolla, mutta Pökö Partnerilla ajelleena voin sanoa, että onpahan käytännöllinen laitos. Ei omaan makuun, mutta jos kuljetuskykyä tilan näkökulmasta katsoo, niin paljon saa sillä rahalla mahdollisuuksia.
Kauas meni kommenttini varsinaisesta ketjun aiheesta .
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
...tuli ajettua jo joskus vuonna 2002 Berlingolla pistokeikka Ouluun. Hienosti mahtui neljä nuorta miestä soittokamoineen kyytiin. Oli vieläpä siihen aikaan erikoinen väri, se sitruuna.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Ajelin tänään vajaa 400 km Volvolla ja onhan se peli. Ei siitä mihinkään pääse. Siitä huolimatta autokuume vain kasvaa. Ja parin viikon päästä tulee vuosi täyteen tällä verottajan unelmalla.
Avopuoliso on toppuutellut autokauppoja, järkipuhettahan se. 4900 € pyynnillä ei puhelin ole soinut eli hinta pitäs varmaan olla luokkaa 4000 €, joka tarkottais, n. 4000 € "takkiin ottoa" vuoden aikana. Eli uusiki auto alkaa olla halvempi näillä kilsoilla arvonsa puolesta, muista kuluista puhumattakaan.
No nyt se avopuoliso jo toivoo, että pari litraa sais lähteä kulutuksesta. Eli todellinen kulutus saisi olla nykyajos kutosella alkava. Kuumeessa suosikkijärjestys on:
1. V60 Hybrid. Kallis, mutta olisin valmis maksamaan. Mutta koira ei mahdu konttiin. Eli ei jatkoon.
2. XC60. Hinnat alkaen alle kympin, sais vaihtaa nykysestä hyvät renkaat alle (yli tonnin säästö) ja koira mahtuis mukaan. Pääsis kerrasta keskiluokkaisen oppikirjaelämän mallisuoritukseen: rivaripääty, kaks kakaraa, koira ja XC60. Spritmonitor.de antaa vaan myös keskiluokkaiset kulut: D5 kuluttaa saman mitä nykynen XC90, eli vaihtaisin munan munaan. Nelimukiset pääsis alle seiskaan, mutta hinnat on sitte alkaen 14000 € eli ei jatkoon.
3. V60 olis periaattees tosi jees, mahtuis ajateltuun budjettiinki (alle kympin, ajettu jokseenki järkevä määrä kilsoja), mutta neliveto nostaa liikaa hintaa. Eli se olis taas sit sen 15000 €.
4. Unohdetaan nelivedot, keskitytään euroihin. Chättiautos on muutama 9-5 farkku diesel-koneella. Niitä "maltilla ajettuja". Okei, varustetason perässä juokseminen on niin jonnea kuin joku voi olla, mutta ne kaikki ovat siitä huolimatta Lineareja. Eihän sillä nyt oikeasti ole väliä jos olisi edes nahat, mutta kun ei ole. Eli saisi olla xenonit ja nahat, muulla ei niin väliä. Mutta ei ole. Eli Saabit on taas pelattu pois pelistä.
5. Insigniaa oon pitkään kattellu sillä silmällä, mutta niitä vaivaa köyhät ensiostajat: ei ole AGR-penkkejä. Okei, ei tartte olla edes AGR, riittäis se pelkkä AGR:n muodoilla oleva sport tms, mutta niitäkään ei ole. Sen ymmärrän, että kaikki persaukiset eivät viitsi kattoluukkua ruksia uuteen autoonsa, mutta noi lättäjakkarat on sellanen varuste, että jotain on mennyt maahantuojalla ja jälleenmyyjillä pieleen, kun jokaiseen eivät ole kunnon jakkaroita myyneet Eli taas hinta karkaa.
Periaatteessa ainut varteenotettava on Hämeenlinnassa. Eli olis AGR, tai "AGR", mulkoilevat xenonit jne. Hintapyynti on 10400 € ja tuota kun lähtee tinkimään ilman vaihdokkia, niin alle ysiin se olis saatava. Ainut ongelma on vain tuo Hämeenlinna, sillä pirukaan ei sinne saakka jaksais mennä tuhlaamaan vapaa-aikaansa. Mulla on kyllä parin viikon päästä siellä yksi koulutus, mut se on aamusta iltaan eikä jaksais sen päätteeks mennä jotain auton raatoa potkimaan.
6. lienee se Berlingo, mutta sille on jo sanottu ei.
7. lienee joku VAG, vaikka Passat, mut ne on niin hajuttomia ja mauttomia, ettei jaksais edes ajatella.
8, 9 ja 10 on auki. Ehkä tää Volvo menee viä toisen vuoden. Käytännös jo vuoden päästä rattaina menee vain jokku kevyet matkarattaat, eli tilantarve kontissa helpottaa. Mut samalla takapenkille tulee istuimia siinä määrin, että sillon tarttis taas olla se XC90, jotta saatais kyydittää jälkikasvu edelleen selkä menosuuntaan, vaikka lastenistuinkauppias koittaaki Ylöjärvellä myydä jo 1-vuotiaalle palkki-istuinta naama menosuuntaan.
Avopuoliso on toppuutellut autokauppoja, järkipuhettahan se. 4900 € pyynnillä ei puhelin ole soinut eli hinta pitäs varmaan olla luokkaa 4000 €, joka tarkottais, n. 4000 € "takkiin ottoa" vuoden aikana. Eli uusiki auto alkaa olla halvempi näillä kilsoilla arvonsa puolesta, muista kuluista puhumattakaan.
No nyt se avopuoliso jo toivoo, että pari litraa sais lähteä kulutuksesta. Eli todellinen kulutus saisi olla nykyajos kutosella alkava. Kuumeessa suosikkijärjestys on:
1. V60 Hybrid. Kallis, mutta olisin valmis maksamaan. Mutta koira ei mahdu konttiin. Eli ei jatkoon.
2. XC60. Hinnat alkaen alle kympin, sais vaihtaa nykysestä hyvät renkaat alle (yli tonnin säästö) ja koira mahtuis mukaan. Pääsis kerrasta keskiluokkaisen oppikirjaelämän mallisuoritukseen: rivaripääty, kaks kakaraa, koira ja XC60. Spritmonitor.de antaa vaan myös keskiluokkaiset kulut: D5 kuluttaa saman mitä nykynen XC90, eli vaihtaisin munan munaan. Nelimukiset pääsis alle seiskaan, mutta hinnat on sitte alkaen 14000 € eli ei jatkoon.
3. V60 olis periaattees tosi jees, mahtuis ajateltuun budjettiinki (alle kympin, ajettu jokseenki järkevä määrä kilsoja), mutta neliveto nostaa liikaa hintaa. Eli se olis taas sit sen 15000 €.
4. Unohdetaan nelivedot, keskitytään euroihin. Chättiautos on muutama 9-5 farkku diesel-koneella. Niitä "maltilla ajettuja". Okei, varustetason perässä juokseminen on niin jonnea kuin joku voi olla, mutta ne kaikki ovat siitä huolimatta Lineareja. Eihän sillä nyt oikeasti ole väliä jos olisi edes nahat, mutta kun ei ole. Eli saisi olla xenonit ja nahat, muulla ei niin väliä. Mutta ei ole. Eli Saabit on taas pelattu pois pelistä.
5. Insigniaa oon pitkään kattellu sillä silmällä, mutta niitä vaivaa köyhät ensiostajat: ei ole AGR-penkkejä. Okei, ei tartte olla edes AGR, riittäis se pelkkä AGR:n muodoilla oleva sport tms, mutta niitäkään ei ole. Sen ymmärrän, että kaikki persaukiset eivät viitsi kattoluukkua ruksia uuteen autoonsa, mutta noi lättäjakkarat on sellanen varuste, että jotain on mennyt maahantuojalla ja jälleenmyyjillä pieleen, kun jokaiseen eivät ole kunnon jakkaroita myyneet Eli taas hinta karkaa.
Periaatteessa ainut varteenotettava on Hämeenlinnassa. Eli olis AGR, tai "AGR", mulkoilevat xenonit jne. Hintapyynti on 10400 € ja tuota kun lähtee tinkimään ilman vaihdokkia, niin alle ysiin se olis saatava. Ainut ongelma on vain tuo Hämeenlinna, sillä pirukaan ei sinne saakka jaksais mennä tuhlaamaan vapaa-aikaansa. Mulla on kyllä parin viikon päästä siellä yksi koulutus, mut se on aamusta iltaan eikä jaksais sen päätteeks mennä jotain auton raatoa potkimaan.
6. lienee se Berlingo, mutta sille on jo sanottu ei.
7. lienee joku VAG, vaikka Passat, mut ne on niin hajuttomia ja mauttomia, ettei jaksais edes ajatella.
8, 9 ja 10 on auki. Ehkä tää Volvo menee viä toisen vuoden. Käytännös jo vuoden päästä rattaina menee vain jokku kevyet matkarattaat, eli tilantarve kontissa helpottaa. Mut samalla takapenkille tulee istuimia siinä määrin, että sillon tarttis taas olla se XC90, jotta saatais kyydittää jälkikasvu edelleen selkä menosuuntaan, vaikka lastenistuinkauppias koittaaki Ylöjärvellä myydä jo 1-vuotiaalle palkki-istuinta naama menosuuntaan.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
8.5. on tän auton synttärit. Eli vuosi mulla. Sitä ennen ehtii vielä porsimus maximus iskemään, mutta kerrataan silti mitä kaikkea tästä on hajonnut. Eli kuinka legendaarisen paska tämmönen 450 tkm tuupattu XC90 onkaan.
Ostettu 8.5. mittarilukemalla 429 080.
Avaimeen uus kuori eBaystä 6,87 €
Kulmavaihteen, Haldexin ja perän öljyt 102,90 €
Ajovalojen kiillotussetti 19,15 €
Tankin luukun jousihässäkkä 6,90 €
Käytetyt vanteet 242,20 €, vanhat siis oli kierot
Uudet renkaat vanteille 550,00 €
Kierojen vanteiden myynti hyvillä renkailla -200,00 € joku halus maksaa
Kaks uutta talvirengasta kahden ollessa uutta vastaavat 350,00 €
Moottoriöljyt ja Haldexiin kans 113,90 €
Laturin vapaakytkin asennustyökaluineen 79,80 €
Takajarrusatulan mäntä, tiivisteet ja liu'ut - "tyyppivika jota ei voi korjata, osta uus satula hohohoho" 54,70 €
Paisarin korkki, vanhalla katos jäähdytysnesteet, nyt pysyy taso paikallaan 26,90 €
Hehkutulpat 69,50 €
Öljyt 36,80 €
Tänään 22.4. mittarilukema 453 584. Eli inan vajaa 25 tkm menty ilman draamaa. Boldatut punaiset rivit ovat varsinaista korjaamista, muu normaalia ylläpitotouhua jota on jokaisella autolla. Nyt kun tarpeeksi kehuu, niin kai se jo huomenna sitte hajoaa lopullisesti
Muuta pientä fiksausta ei tule mieleen kuin oven johtosarjan korjaus. Sille on vaikea laskea hintaa. Lisäksi akun vaihdoin, mutta seki oli Vectran vanha eli ei sinänsä maksanut mitään. Niin ja tulppasin sen etummaisen moottorin tukikumin ja samalla rassasin VNT-solenoidin. Mutta niissäki meni vain aikaa ja kaks nippusidettä. Sekä tilkka jarrukliineriä.
Ostettu 8.5. mittarilukemalla 429 080.
Avaimeen uus kuori eBaystä 6,87 €
Kulmavaihteen, Haldexin ja perän öljyt 102,90 €
Ajovalojen kiillotussetti 19,15 €
Tankin luukun jousihässäkkä 6,90 €
Käytetyt vanteet 242,20 €, vanhat siis oli kierot
Uudet renkaat vanteille 550,00 €
Kierojen vanteiden myynti hyvillä renkailla -200,00 € joku halus maksaa
Kaks uutta talvirengasta kahden ollessa uutta vastaavat 350,00 €
Moottoriöljyt ja Haldexiin kans 113,90 €
Laturin vapaakytkin asennustyökaluineen 79,80 €
Takajarrusatulan mäntä, tiivisteet ja liu'ut - "tyyppivika jota ei voi korjata, osta uus satula hohohoho" 54,70 €
Paisarin korkki, vanhalla katos jäähdytysnesteet, nyt pysyy taso paikallaan 26,90 €
Hehkutulpat 69,50 €
Öljyt 36,80 €
Tänään 22.4. mittarilukema 453 584. Eli inan vajaa 25 tkm menty ilman draamaa. Boldatut punaiset rivit ovat varsinaista korjaamista, muu normaalia ylläpitotouhua jota on jokaisella autolla. Nyt kun tarpeeksi kehuu, niin kai se jo huomenna sitte hajoaa lopullisesti
Muuta pientä fiksausta ei tule mieleen kuin oven johtosarjan korjaus. Sille on vaikea laskea hintaa. Lisäksi akun vaihdoin, mutta seki oli Vectran vanha eli ei sinänsä maksanut mitään. Niin ja tulppasin sen etummaisen moottorin tukikumin ja samalla rassasin VNT-solenoidin. Mutta niissäki meni vain aikaa ja kaks nippusidettä. Sekä tilkka jarrukliineriä.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Aika vähillä puuhilla oot selvinnyt mittarilukemaan nähden.
^^hyviä perusteluja kaikki paitsi kohta 6
^^hyviä perusteluja kaikki paitsi kohta 6
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 186
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 20:28
- Paikkakunta: Loviisa/Gammelby
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
JP_Vette kirjoitti: ↑Ma Huhti 22, 2019 20:44Ajelin tänään vajaa 400 km Volvolla ja onhan se peli. Ei siitä mihinkään pääse. Siitä huolimatta autokuume vain kasvaa. Ja parin viikon päästä tulee vuosi täyteen tällä verottajan unelmalla.
Avopuoliso on toppuutellut autokauppoja, järkipuhettahan se. 4900 € pyynnillä ei puhelin ole soinut eli hinta pitäs varmaan olla luokkaa 4000 €, joka tarkottais, n. 4000 € "takkiin ottoa" vuoden aikana. Eli uusiki auto alkaa olla halvempi näillä kilsoilla arvonsa puolesta, muista kuluista puhumattakaan.
No nyt se avopuoliso jo toivoo, että pari litraa sais lähteä kulutuksesta. Eli todellinen kulutus saisi olla nykyajos kutosella alkava. Kuumeessa suosikkijärjestys on:
1. V60 Hybrid. Kallis, mutta olisin valmis maksamaan. Mutta koira ei mahdu konttiin. Eli ei jatkoon.
2. XC60. Hinnat alkaen alle kympin, sais vaihtaa nykysestä hyvät renkaat alle (yli tonnin säästö) ja koira mahtuis mukaan. Pääsis kerrasta keskiluokkaisen oppikirjaelämän mallisuoritukseen: rivaripääty, kaks kakaraa, koira ja XC60. Spritmonitor.de antaa vaan myös keskiluokkaiset kulut: D5 kuluttaa saman mitä nykynen XC90, eli vaihtaisin munan munaan. Nelimukiset pääsis alle seiskaan, mutta hinnat on sitte alkaen 14000 € eli ei jatkoon.
3. V60 olis periaattees tosi jees, mahtuis ajateltuun budjettiinki (alle kympin, ajettu jokseenki järkevä määrä kilsoja), mutta neliveto nostaa liikaa hintaa. Eli se olis taas sit sen 15000 €.
4. Unohdetaan nelivedot, keskitytään euroihin. Chättiautos on muutama 9-5 farkku diesel-koneella. Niitä "maltilla ajettuja". Okei, varustetason perässä juokseminen on niin jonnea kuin joku voi olla, mutta ne kaikki ovat siitä huolimatta Lineareja. Eihän sillä nyt oikeasti ole väliä jos olisi edes nahat, mutta kun ei ole. Eli saisi olla xenonit ja nahat, muulla ei niin väliä. Mutta ei ole. Eli Saabit on taas pelattu pois pelistä.
5. Insigniaa oon pitkään kattellu sillä silmällä, mutta niitä vaivaa köyhät ensiostajat: ei ole AGR-penkkejä. Okei, ei tartte olla edes AGR, riittäis se pelkkä AGR:n muodoilla oleva sport tms, mutta niitäkään ei ole. Sen ymmärrän, että kaikki persaukiset eivät viitsi kattoluukkua ruksia uuteen autoonsa, mutta noi lättäjakkarat on sellanen varuste, että jotain on mennyt maahantuojalla ja jälleenmyyjillä pieleen, kun jokaiseen eivät ole kunnon jakkaroita myyneet Eli taas hinta karkaa.
Periaatteessa ainut varteenotettava on Hämeenlinnassa. Eli olis AGR, tai "AGR", mulkoilevat xenonit jne. Hintapyynti on 10400 € ja tuota kun lähtee tinkimään ilman vaihdokkia, niin alle ysiin se olis saatava. Ainut ongelma on vain tuo Hämeenlinna, sillä pirukaan ei sinne saakka jaksais mennä tuhlaamaan vapaa-aikaansa. Mulla on kyllä parin viikon päästä siellä yksi koulutus, mut se on aamusta iltaan eikä jaksais sen päätteeks mennä jotain auton raatoa potkimaan.
6. lienee se Berlingo, mutta sille on jo sanottu ei.
7. lienee joku VAG, vaikka Passat, mut ne on niin hajuttomia ja mauttomia, ettei jaksais edes ajatella.
8, 9 ja 10 on auki. Ehkä tää Volvo menee viä toisen vuoden. Käytännös jo vuoden päästä rattaina menee vain jokku kevyet matkarattaat, eli tilantarve kontissa helpottaa. Mut samalla takapenkille tulee istuimia siinä määrin, että sillon tarttis taas olla se XC90, jotta saatais kyydittää jälkikasvu edelleen selkä menosuuntaan, vaikka lastenistuinkauppias koittaaki Ylöjärvellä myydä jo 1-vuotiaalle palkki-istuinta naama menosuuntaan.
Et ole katsellut tuollaista 508 farkku diiseliä..
Peugeot 508 sw GT -12
EX-SAAB 9-5 2.0L Victor Wagon Aut. -02 E85 stage3 [software by Nappe]
Honda CBR 954rr -03
EX-SAAB 9-5 2.0L Victor Wagon Aut. -02 E85 stage3 [software by Nappe]
Honda CBR 954rr -03
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
On se autokuume paha. Auttaisko uimahallin kylmäaltaassa loikoilu?
Ostoilmoitus foorumille. Tai ulkomailta.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
4.1 NG93 Sport Combi?
Melko hyvin tarjontaa bensana ja dieselinä, myös muita kuin Lineareja. Bensakaan ei kuluta juuri mitään maantieajossa.
Yksi aika helmi löytyi, kattoluukkukin löytyy. Hintaa toki aika paljon, toistaiseksi. https://www.nettiauto.com/saab/9-3/10229656
Melko hyvin tarjontaa bensana ja dieselinä, myös muita kuin Lineareja. Bensakaan ei kuluta juuri mitään maantieajossa.
Yksi aika helmi löytyi, kattoluukkukin löytyy. Hintaa toki aika paljon, toistaiseksi. https://www.nettiauto.com/saab/9-3/10229656
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Paljon oot jättänyt tilaa myös mainitsemattomille vaihtoehdoille
Mä oon sivusta seurannut isän melko vähäisiä ajeluita Outlander PHEV:llä. Halpa vero, sähköllä pääsee parhaimmillaan n. 50km ja vetokykyä riittää. Jos bensalla ajellaan eli pitkässä matkassa kulutus pomppaa kyllä korkealle (lähelle kymmentä litraa sadalla). Tarjontaakin on vaikka ja kuinka, tosin hinnasto on kuin kartellista. Ja jos tuommoisesta ajoakku hajoaa, niin se on ihanan kallista takuun jälkeen.
Tiloja on ihan hyvin, mutta penkeistä en osaa oikein sanoa. Ei ainakaan sporttiset penkit ole, tuskin voi verrata Volvoon tai AGR:ään samana päivänä. Nahkasisustaa ja kattoluukkua onkin melkein kaikissa yksilöissä
Mä oon sivusta seurannut isän melko vähäisiä ajeluita Outlander PHEV:llä. Halpa vero, sähköllä pääsee parhaimmillaan n. 50km ja vetokykyä riittää. Jos bensalla ajellaan eli pitkässä matkassa kulutus pomppaa kyllä korkealle (lähelle kymmentä litraa sadalla). Tarjontaakin on vaikka ja kuinka, tosin hinnasto on kuin kartellista. Ja jos tuommoisesta ajoakku hajoaa, niin se on ihanan kallista takuun jälkeen.
Tiloja on ihan hyvin, mutta penkeistä en osaa oikein sanoa. Ei ainakaan sporttiset penkit ole, tuskin voi verrata Volvoon tai AGR:ään samana päivänä. Nahkasisustaa ja kattoluukkua onkin melkein kaikissa yksilöissä
Harrastimena Saab 900i MY88 + Jonkun verran kokemusta sähköisestä etenemisestä autolla ja polkupyörällä.
Re: XC90 Tunkio Edition. (Oli: NG-kolkin serkku: Vectra C 1.9 riisseli)
Mä yhtä loppuunajettua yritin tarjota vaihdossa Volvoon, mutta tuomio oli että perhe ei mahdu kolkkiin.
Näiden hintoja tullut seurattua pidempään, enkä mä noita kovin kalliiksi haukkuisi, kun max. 5,5-vuotiaan nelivetoisen, automaattivaihteisen, tilavan lataushybridin saa alle 200 tkm ajettuna alkaen luokkaa 17-18 t€. Ottaa kilsoista vähän pois niin hinnat on reilussa 20 tonnissa.
Kun laittaa saman kokoluokan nelivetoja hakuun samoilla ikä- ja kilsaspekseillä, niin ei sellaisia halvemmalla tunnu saavan, vaikka verrokit on ihan vanhanaikaisia dieseleitä. Ja jos vertaa vielä siihen, että vastaava uusi Mitsu maksaa varusteineen talvirenkaineen luokkaa 50 t€, niin ei nuo viisivuotiaat mitenkään väärissä hinnoissa ostajan kannalta ole.
Mitä se akkupaketti muuten mahtaa maksaa Mitsuun?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K