ei muuta kun käsiä pystyyn, niin laitan hihat heiluumaan...
toiminnasta vielä sen verran, että toimii yhtä moitteettomasti kuin vanha keppikin.

En yhtään ihmettele kauppamiehen oloajuuso kirjoitti:tota tota...voisin ottaa niitä keppejä vaihdossa, jos tulis enemmän "tilauksia"..muuten ok ajatus, mutta oon ostanut jo pari ylim. keppiä..![]()
hinnasta en nyt vielä uskalla sanoo mitään, kun tarvii hommata alumiini tankoo, ja tehdä vielä se itse koroke...mutta vaikka ens viikolla ilmottelen. koittakaa jaksaa...![]()
...hmm...miks mulla on ihan kauppamies olo..?
Ai niin joo, tuon ihan unohdinkin... Mä ainakin voisin "ottaa riskin" sillä mulla on vm. 1990 900S, joten varmaan jos teet mulle samankokoisen niin pitäisi mennä ihan mukavasti.juuso kirjoitti:yks pikku juttu..![]()
vaihdekeppien ns. alimman pallon koko muuttuu jossain vaiheessa, mutta en tiedä missä..uudemmissa pallo on hieman isompi.
itselleni tein tän lyhentimen vuosimalliin 89 ja isälleni vm. 90, eli luulisin että tää ko lyhennin sopii ainakin viistokeuloihin..
Jee, täällä hotellissa olikin netti... ja heti tietenkin saab-foorumeillejuuso kirjoitti:veikkauksen puolelle menee, mutta.. luulen, että tää mun keppi sopii kyllä noihin uusiinkin, kunhan vaan vaihtaa koko kepin...