Jaa-a. Hinnoittelussa on muutaman tonnin ero sinne kymmenen kilsan päähän. Ja kyllä siellä(kin) ollaan uutukaisten ominaisuuksista ulkona kuin lumiukko! Mutta ei tosiaan ole pahaa sanottavaa siitä naismyyjästä..mike kirjoitti: Mä olen kyllä saanut Aineen myyntipuolelta oikein hyvää palvelua ja samoin varaosapuolelta. Automyyjä Tyni ainakin tuntui olevan tämän saabistin kanssa samalla aaltopituudella. Eikä pahaa sanottavaa paikan naismyyjästäkään.

Silloin kun netistä sai lukea XWD:stä ja spy-kuvat oli jo nähty moneen kertaan, menin kyseleen Saabin nelivedosta siltä uudelta myyjältä. Kertoi suoraan, ettei tiedä ja meni kysymään siltä Pomolta viereisestä kopista. Sieltä kiireinen mies tokaisi isosti ja vihaisena: "Saabin neliveto? Ei ole, eikä tule!!"
Ois pitänyt lyödä asiasta vetoa: jos ei tule otan autoni täyteen Aineen mainoksia vuodeksi. Jos tulee myyvät mulle yhden puoleen hintaan

Olen antanut GM Finlandille palautetta ko. puljun huollosta, kun kerran asiaa kyselivät. Uuden auton oston jälkeen on saanut "pari" palautekuponkia täyttää ja olen kyllä kertonut nimellä ja osoitteella kaiken.mike kirjoitti:Huoltopuolelta ei valitettavasti voi sanoa saaneen mitään muuta kuin tympääntyneitä tuhahduksia ja itselle vaivautuneen olon.
Esimerkki. Uudessa 9-3:ssa lukee käyttäjän käsiksessä että ekahuollossa tech asetukset ilmaisia.
Tilasin huollon ja puhelimessa kerroin pari puutetta sekä mainitsin haluamistani tech muutoksista. Kun vein auton huoltoon, ei puuttuvia osia oltu tilattu (vielä tänä päivänäkään ei ole sovittua puhelua asiasta tullut..)
ja kun otin ILMAISEN tech ohjelmoinni puheeksi niin tiskillä äijä vaihtoi väriä ja sanoi ensin että ei onnistu. Kerroin, että GM:llä voidaan olla erimieltä. Äijä sanoi käyvänsä juttelemassa "jollekkin". Tuli takaisin hetken kuluttua ja toikaisi, "pitää kai ne sitten tehdä". Ikkunan takaa iltapäivällä seurasin kun joku asentaja näpytteli sitä techiä siellä varmaan 2 tuntia.. huoh. Kaksi asetusta halusin muutettavaksi - ei paha, tunti per asetus!
Tämä valohoito/öljynvaihto lysti maksoi 308€ (ensihuolto), kesti kokonaisen päivän ja pari listanpätkää jotka etukäteen tilasin jäi puuttumaan kommentilla "soitetaan kun tulee". Ei ole siis soitettu!!

Lälllää, määpä juorusin GM:lle asiasta..