9-3 tulpat lastutettuun versioon?
Tällä hetkellä on juuri tuo 1.1 kärkivälinä, mutta tuntuisi, että pientä säätöä kaipaisi. Ajattelin vaan, että onko noille annettu jokin arvo mikä pitäisi olla hyvä. Tuossa joku sanoi että maptun suosittelee 1.2, pitäisi varmaa kokeilla sitä. Ennen oli vakioplatinat ja niissä näytti olevan 0.9.
900i -86 (KA), 900 Turbo -80 (MR), 96 GL Super -79 (MR), 99 LEA -73 (MR), 96 -73 (PR), 96 -65 (PR), 96 -63 (MR), Volvo S90 T8 -18 (KA)
#2819
#2819
Heittäkääs vähän millaista kärkiväliä porukoilla on noissa BCPR7ES tulpissa? Kaiketi pitäisi noilla kuitenkin toimia virikäytössä paremmin kuin noilla vakioplatinoilla.
900i -86 (KA), 900 Turbo -80 (MR), 96 GL Super -79 (MR), 99 LEA -73 (MR), 96 -73 (PR), 96 -65 (PR), 96 -63 (MR), Volvo S90 T8 -18 (KA)
#2819
#2819
On sellainen että pienehköillä kierroksilla menee ihan hyvin mutta huipputehot on jotenkin kateissa.
Viimeksi muokannut nahkis, Ti Kesä 13, 2006 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900i -86 (KA), 900 Turbo -80 (MR), 96 GL Super -79 (MR), 99 LEA -73 (MR), 96 -73 (PR), 96 -65 (PR), 96 -63 (MR), Volvo S90 T8 -18 (KA)
#2819
#2819
170hp/255nm.Perstuntumalla kyllä tuntuisi tulevan enemmän...varsinkin vääntö lisääntyi mielestäni selvästi enemmän.mm.vaihtamisen tarve väheni huomatavasti.En ole vielä vaihtanut uusi tulppia(autoon tehtiin juuri 110tkm huolto jossa tulpat vaihdettiin.Ajattelin vaihtaa ne seuraavan öljynvaihdon yhteydessä.
Heh heh,
Meinasin ihan unohtaa...
Sivulla 2 on kuvat autoni yhdestä tulpasta ja 9-5T kyseli kärkiväliä. Pitihän se kotona mitata, mutta arvaa muistinko. No nyt muistin ja kyllähän se kuva valehtelee jonkin verran, sillä se on otettu n. 1-5 cm:n päästä. -en muista.
Kärkiväli on 0,9 mm, että sen verran se kuva valehtelee...
Meinasin ihan unohtaa...
Sivulla 2 on kuvat autoni yhdestä tulpasta ja 9-5T kyseli kärkiväliä. Pitihän se kotona mitata, mutta arvaa muistinko. No nyt muistin ja kyllähän se kuva valehtelee jonkin verran, sillä se on otettu n. 1-5 cm:n päästä. -en muista.
Kärkiväli on 0,9 mm, että sen verran se kuva valehtelee...
#2898
9000 CS, 2.0t -97
9-3, 2.0t -02
9-3 Monsterious RC
9000 CS, 2.0t -97
9-3, 2.0t -02
9-3 Monsterious RC
Kertokaapas minullekin, että missä sen huomaa, jos kärkiväli on normaalisti 0,9 ja sen suurennat 1,1. Nykyisissä DI -koneissahan on niin voimakas kipinävirta, että minun maalaisjärjellä se ei ainakaan heikennä kipinää noissa mittaväleissä.
Onko siinä sitten kyse tulpan kestävyydestä tms. ?
Onko siinä sitten kyse tulpan kestävyydestä tms. ?
Viimeksi muokannut Janezki, To Kesä 15, 2006 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#2898
9000 CS, 2.0t -97
9-3, 2.0t -02
9-3 Monsterious RC
9000 CS, 2.0t -97
9-3, 2.0t -02
9-3 Monsterious RC
Onkohan ollut kärkiväli liianpieni, vai karstottunutko lie, mutta 0,95:n tulkki ei mennyt ja 0,9 nippa nappa. -voihan se tietysti olla, että nuo tulpat on vaihdettu 110 000 km:n kohdalla, eli ei ole ajettu kuin 20 000, mutta sitten taas ihmetyttää tuo keskielektrodi.
Onko autoni "tulppa-ahne" paskiainen...

Onko autoni "tulppa-ahne" paskiainen...
#2898
9000 CS, 2.0t -97
9-3, 2.0t -02
9-3 Monsterious RC
9000 CS, 2.0t -97
9-3, 2.0t -02
9-3 Monsterious RC