kertokaapa viisaammat. paljo kannattaa ottaa vauhtipyörästä pois. sanovat 6-7kiloseks mut onko liian kevyt?
suppari:kerroppa miks niitä kaasareita ei sais toimii 16v koneessa?
^IceMan^ kirjoitti:kertokaapa viisaammat. paljo kannattaa ottaa vauhtipyörästä pois. sanovat 6-7kiloseks mut onko liian kevyt?
suppari:kerroppa miks niitä kaasareita ei sais toimii 16v koneessa?
En muistaakseni ole sanonut ettei sais toimimaan?Onhan tuplia käytetty iät ja ajat,ja on niillä oikeasti nopeitakin autoja ollut.
Vauhtipyörästä kaikki ylimääräinen pois,Saab on siitäkin hyvä auto ettei kuski saa kytkintä/vauhtipyörää suuhunsa jos se pettää?
Mitä tarkoitit tolla liiallisella keveydellä?
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Aksu900 kirjoitti:8kilonen on alunperin vauhtipyörä. Eli 6-7kilonen ei oo liian kevyt vielä.
Noh,kerroha sä sitte että mikä on ''liian'' kevyt
no varmaan siksi ettei alavääntö häviäisi kokonaan..
Jokamiesluokassa varsinkaan tuo alavääntö ei luulis ratkaisevan mitään?
Auton(varsinkaan tässä moottorin kokoluokassa) en laittais kyllä minkään näköistä arvoa vauhtipyörän painolle.Tarkoitan siis että se ei voi olla liian kevyt.Periaatteessa aina,kun kampurassa jollain tavalla kiinni olevien tavaroiden painoa muutellaan,pitäs koko hoito viedä painoitettavaksi.
Onpa erittäin asiantuntevaa ohjetta,ja asiallisesti neuvottu miten tehdä
ja virittää jokkisauto jolla vois pärjätä kahinoissa.modelle olis hommia
puuttua,lukee näitä muutkin kun klubin jäsenet,hyvää mainosta ja
jutun juurta muille foorumeille.
8v koneissa on aika herkät halkeamaan jos ylikierroksia saa kun ovat vielä painavammat kuin 16v... eli 8v ei paljonkaan kestä yli 6000 kierroksia... eiköhän tua 7000 riitä jo kumminkin aika pitkälle ja jos niitä vaihtelemaan alkaa niin tulee ainakin jokkikseen liian kalliiksi...