Tupliksen vein eilen säilöön ja arvatkaas mitä? Tupliksessa oli bougicordit, jotka laitoin tähän ja päinvastoin. Kylläpä oli epämieluisaa nykimistä nyt tupliksessa, joten ne tulpanjohdotkin, vaikka kuulemma uudet on, olivat yksi vian aiheuttaja.
Ja alipainenletku oli irti jakajasta kun tuota testailit?jariha kirjoitti:Se virranjakaja pitää kääntää vastapäivään ihan tappiin asti ja tekisi mieli kääntää vieläkin. Ei liene ihan normaalia?
Oisko pitänyt olla? Eihän se nyt niin paljon se liikkumavara ole, että kyllä se letku yltää olla kiinni...tetammi kirjoitti:Ja alipainenletku oli irti jakajasta kun tuota testailit?jariha kirjoitti:Se virranjakaja pitää kääntää vastapäivään ihan tappiin asti ja tekisi mieli kääntää vieläkin. Ei liene ihan normaalia?
Lähinnä meinasin että jos oot lampun kanssa säädelly niin toi perusennakko mitataan letku irti.jariha kirjoitti:Oisko pitänyt olla? Eihän se nyt niin paljon se liikkumavara ole, että kyllä se letku yltää olla kiinni...tetammi kirjoitti:Ja alipainenletku oli irti jakajasta kun tuota testailit?jariha kirjoitti:Se virranjakaja pitää kääntää vastapäivään ihan tappiin asti ja tekisi mieli kääntää vieläkin. Ei liene ihan normaalia?
Mikko, löysin siten ne rajat. Tänään kävin 320 km tien päällä ja puolessa välissä käänsin hieman rikkaammalle. Täytyy kyllä sanoa, että on se iloinen maantiekulkijaMertmi kirjoitti:Jari käänsit ruuvia kerralla puolikierrosta. Ihme, ettet saanu konetta tukehtumaan bensaan.![]()
Kajaanissa olin vähän jälkeen yhdeksän, joten mitä todennäköisemmin minä se olin..Jorppe kirjoitti:Taisitpa tulla eilen vastaankin siinä yheksän pintaan illalla, olikohan jossain nuottijärven kiska +- 1km. Olin itte sellasella punasella farmariautolla liikenteessä. Hienolta näytti satku, olitpa sitten sinä tahi kuka muu sitten lienee