Omassa kaasari-Saabissani yleisin ja myös kallein vika on ollut bensatankit tyhjentyminen..
Seuraavana yleisyydessä taitaa tulla pallonivelet, joita saa vaihtaa parin vuoden välein, mutta sehän on halpaa hupia.
Toiseksi kalleimmaksi taasen taitaapi tulla tuo ruoste, jos kunnolla laittaa, mutta katsastus on mulla onneksi maaliskuussa, jolloin voi aina pikakorjata pakkelilla ja miettiä, että ensi kesänä sitten. No kesät on tähän asti mennyt ohi eikä mitään ole tullut laiteltua, mutta jospa kohta muistais/jaksais..
Kallista puuhaa ovat myös renkaitten osto ja öljynvaihto, mutta nehän eivät ole vikoja, vaan ihan tavanomaista kulumista. Itseasiassa pallonivelien suhteenkaan ei taideta puhua viasta..
Yleisin varsinainen vika taitaa siis olla öljyvuodot, jotka nekin tosin saa kerralla kuriin, kun vaihtaa ne tietyt O-renkaat ja stefat.
Melko vähävikainen auto tuommonen kaasari-satku loppujen lopuksi.

No arvohan sillä on alentunut lähes 100%, kun ostaessa -00 maksoi 35t vanhaa rahaa ja nyt saa olla onnellinen, jos joku harrastaja osaa antaa arvoa ja pari lanttia heittää..

Mutta kuten varmaan ei monet muutkaan, en minäkään ole tästä luopumassa.