Tämän jälkeen luonnollisesti vaihdon kuivaimen (Motonetistä) ja kävin täyttämässä järjestelmän. Alipainetesti näytti 1-2 mbar, joten tiivis olisi pitänyt olla. Alkuun ilmastointi toimikin aivan loistavasti. Kompura ei pitänyt mitään ylimääräisiä ääniä eikä magneettikytkimen vetäminen aiheuttanut minkäänlaista nykäystä vetoon (aiemmin tätä oli havaittavissa). Ensimmäisen kesäreissun (silloin toukokuun helteillä) aikana ilmastointi kuitenkin alkoi temppuilemaan. Kylmän puhallus heikkeni ja apukuskin jalkatilan paikkeilta alkoi kuulua erikoista suhinaa, kun ilmastoinnin kytki päälle. Samalla huomasin myös hieman kondensiovettä apukuskin jalkatilan suojamaton päällä. Muutama päivä tämän jälkeen magneettikytkin ei enää lähtenyt vetämään.
Paineet ovat siis arvatenkin hävinneet järjestelmästä, mutta vuotopaikka onkin sitten vaikeampi paikallistaa. Vihreää oksennusta kun ei näy missään. Missä kohtaa järjestelmää vuoto voisi olla siten että kylmäainetta ei näy vuotaneen ulos? Luin aiempia ketjuja, jossa mainittiin kompuran akselin ohivuodon olevan yksi tällainen mahdollisuus. Voiko kojelauden sisällä oleva kenno vuotaa huomaamattomasti?
Miten tuota lähtisi korjaamaan? Vai kylmästi vaan kompura vaihtoon (Ruotsista käytetty) ja kädet kyynärpäitä myöten ristiin?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)