Moottorin vaihto satkuun!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
ESATOR
"Kaasari"
Viestit: 34
Liittynyt: La Elo 28, 2004 22:03
Paikkakunta: Kuusamo

Moottorin vaihto satkuun!

Viesti Kirjoittaja ESATOR »

Tere! Miten on voiko OG satkun 2,1 koneen tilalle vaihtaa suoraan 2,0 koneen vai onko johtosarjat ynms osissa paljon eroja?
Ja jos tuo onnistuisi kohtuudella niin mulle voi jättää tarjouksia hyvästä 2,0 koneesta niin saatais vaarin saba vielä liikenteeseen !!
yksilö on -91 2,1 i ja kori lähes virheetön että ei viittis vielä paalata. :? 8O
SAAB 9000 CSE -95 2,3T stage1
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Re: Moottorin vaihto satkuun!

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

kyllä voi heittää suoraan!
jos jaksaa niin kannattaa vaihtaa siitä 2,1 kansi ja imusarja niin ei pitäisi eroa huomata paljonkaan tehoissa 2.0 ja 2.1 välillä.
ja onhan se kansipahvin vaihto muutenkin jo suotavaa tuossa 20v iässä...
ja älä siis vaihtele mitään johtoja yms vaan teet niillä 2,1 sähköillä..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
ESATOR
"Kaasari"
Viestit: 34
Liittynyt: La Elo 28, 2004 22:03
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Moottorin vaihto satkuun!

Viesti Kirjoittaja ESATOR »

No se pitää ruveta kattelemaan konetta ja jos jollain on tiedossa niin tarjotkaa ihmeessä!
SAAB 9000 CSE -95 2,3T stage1
Vastaa Viestiin