Aloitteleva säätäjä täälä ihmettelee, mitä minun pitäisi ymmärtää T5 suiten realtime monitorin knock välilehden Delta Cyl arvoista?
T5 suite on työkaluna minulle uusi, enkä voi väittää että autojakaan olisin koko ikäni rassannut, joten osa autoonkin liittyvästä tekniikasta on uutta asiaa.
Ensin muutamilla loggauksilla syntyi nakuja täyskaasu vedoissa mutta delta cyl ei reagoinut mitään ja sitten parilla seuraavalla ajolenkillä ei nakulaskureihin kertynyt mitään mutta Delta cyl arvot alkoivat elää. .
http://lahtisen.kuvat.fi/kuvat/Misc/Saa ... 811_01.jpg
http://lahtisen.kuvat.fi/kuvat/Misc/Saa ... 811_02.jpg
Tuossa 1 pytyssä kävi hetkellisesti myös jokin ihan hurja arvo luokkaa 10 000 mutta sitten tipahti tuohon -96. Onkohan mahdollisesti jotain kaljaa itse väyläyhteydessä vai ihan todellisia arvoja? Softana on auton (B204R) alkuperäinen softa.
Koitin toki lukea asiaan kuuluvia manuaaleja mutta en nyt ainakaan hätäisellä selauksella löytänyt selitystä sille mitä näistä arvoista pitäisi ymmärtää?
