Vaihdon isomman "tietokoneen" analogi kellon tilalle. No kello toimii, r ja info pelaa, mutta kaikki muu, keskinopeus yms. on mykkänä. Keskelle jäi yksi napa ilman piuhaa- siinäkö vika? Itse järkeilin, ettei saa tietoa ajonopeudesta ja se hannaa.
Ps. Aikahälytys näyttää myös toimivan.
Kuka osaisi jeesata ajotieturi asiassa.
-
- "Viggen"
- Viestit: 597
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 22:51
- Paikkakunta: Pieksämäki
Kuka osaisi jeesata ajotieturi asiassa.
Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420
Re: Kuka osaisi jeesata ajotieturi asiassa.
Seuraamalla SCC/DCC:n takana olevaa piuhanippua löytyy se kolmaskin liitin.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Kuka osaisi jeesata ajotieturi asiassa.
Ja jos se SCC on sellaista mallia, jossa on vain yksi kahdeksannapainen liitin ja auton johtosarja sellaista mallia, että on kaksi liitintä, pitää siirtää joko johtoja toisesta (vielä toistaiseksi löytämättömästä) johtoliitinrungosta toiseen.
Kirjoittamasi viittaisi nyt vähän siihen suuntaan, että SCC on mallia, jossa on vain yhdelle 8-napaiselle liittimelle nastoja ja auton johtosarjan liittimessä ei ole johtoja kaikille paikoille missä SCC odottaisi.
Yksiliittimellisessä nopeustieto pitäisi tulla vihreällä johdolla napaan viisi. Kaksiliittimellisessä nopeustieto on toisen liittimen navassa kahdeksan.
Kirjoittamasi viittaisi nyt vähän siihen suuntaan, että SCC on mallia, jossa on vain yhdelle 8-napaiselle liittimelle nastoja ja auton johtosarjan liittimessä ei ole johtoja kaikille paikoille missä SCC odottaisi.
Yksiliittimellisessä nopeustieto pitäisi tulla vihreällä johdolla napaan viisi. Kaksiliittimellisessä nopeustieto on toisen liittimen navassa kahdeksan.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Viggen"
- Viestit: 597
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 22:51
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Kuka osaisi jeesata ajotieturi asiassa.
On 2:lla liittimellä. Tieturi vm. 92:sta 2.3t:stä, jossa myös kaksi piuhan paikkaa. Pitää käydä katsomassa lampulla kojetaulun uumeniin, josko sieltä se yx kadonnut lammaskin löytyisi.
Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420
-
- "Viggen"
- Viestit: 597
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 22:51
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Kuka osaisi jeesata ajotieturi asiassa.
Katselin johtonippuja, ei löytynyt ylimääräistä. Mutta toisen pienemmän liittimen yksi johto jää ilman uroskappaletta. Vieressä on yksittäinen vapaa uros. Taijan koittaa hyppy johtimella, josko... vai palaako koko auto. Mutta kävi miten kävi, nii koitan kuitenkin. 

Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420
-
- "Viggen"
- Viestit: 597
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 22:51
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Kuka osaisi jeesata ajotieturi asiassa.
Kokkeiltu hypyllä. Ainoa muutos, nyt hälyttää n. 15 sek välein
Tarkemmin tutkittuna alkuperäisessä kellossa näyttää olevan 6 ja 3 urosta - samoin johtosarjoissa vastaavat tytöt.
Tuossa -92:n "tietokoneessa" on 5+2 ja se yksi keskellä. 6-napasessakin jää myös yksi johto ilman, onko se joka pitää hyppäyttää?

Tuossa -92:n "tietokoneessa" on 5+2 ja se yksi keskellä. 6-napasessakin jää myös yksi johto ilman, onko se joka pitää hyppäyttää?
Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420