Oli onni että pääsi harjoittelemaan jonkinverran ajamista ennenkuin vasta autokoulussa. Ja tulihan sitä ajettua nuo "pelot" pois. Lupa oli "oma", tie sorapohjainen yleisessä käytössä ja autona

96, joka kulki vettä ja bensaa lisäämällä. Kuupan matka päättyi lopulta takaiskarin tunkeutumiseen peräkontin puolelle, kun harjoittelin "keilojen pujottelua" 80km/h kapealla soratiellä, kynnettyäni tietä poikittain n.15m kääntyi keula tulosuuntaan, jalkahan siinä hetken vähän vipatti

Aikaa on kulunut 20 vuotta, mut ikää ei oo tullu, sillä jos olosuhteet antavat myöten, nykäisen siitä kässäristä ja pistän auton luisuun, oikaisen ja nautin

Saatanpa ohjastaa autoa vähän syvemmälle sinne lumisohjoon ja sitten vain tarvittavia manööverejä. Monikaan kavereista ei ole kysyttäessä, koskaan tehnyt "lukko" jarrutusta. No helvetistäkö voit sitten tietää milloin se auto mahdollisesti on pysähtymässä, kun se tarvittava tilanne tulee, ohjatakkin vielä varmasti tarttis. 120 vauhtii kuivalla, märällä ja jäällä. Suosittelisin ajoittain kaikille. Mutta ensin kannattaa opetella niiden peilien käyttö, takaa tuleviakin on

Automaatilla tuli 7v ajettua ja vasemman jalan jarru on kyllä syytä hyötykäyttää, nyt ajossa toi OG satku -84 ja kässäri ottaa eteen, joten vasemman jalan jarru tuli otettua käyttöön manuaalissakin. Pakko kai jollakin "leikkiä" ja leikit on muuten ajettu sit pakollisella liikennevakuutuksella, että mä en tarvii itkee sponsorirahoja muitten vakuutuksista

Mutta pointti on se, että harjoittelu kannattaa, kun jotain on tapahtunut tulevat noi harjoitellut liikkeet selkärangasta, eikä niitä joudu lennosta kaikkia opettelee

ps. keskustelua kiitos.